úterý 29. července 2014

Baby Skin?!

Ahoj všem,

dnes pro Vás mám připravenou recenzi výrobku, který není sice k dostání v ČR,ale pohodlně jej seženete v Německu a UK beauty internetových obchodech.
Baby Lips od Maybelline vyvolaly po celém světě docela boom a každý je musel mít. U nás se samostatně neprodávají a byly v setu s řasenkou několik měsíců zpět.

Baby Skin je primer pod make-up, který má minimalizovat póry a vyhladit pleť. Tváří se jako drogérková náhražka Pore-fessional od Benefit. Cena byla 8 Euro a hmotnost je 22 ml. Obal je mint green s růžovým písmem :)




Teď přejdeme k samotnému popisu primeru. Balení je poměrně malinkaté, ale stačí malé množství na pokrytí celého obličeje. Velikost jedné dávky na pokyrtí celého oblečeje je na malíček, tak se tím vyrovná ten malý objem :). Konzistence je jemně gelová a lehká. Na první rozetření mi přišla opravdu lehčí až jsem se lekla, že je to nějaká vodička. 

Dávka gelu, která vystačí tak cca na aplikaci čela a nosu :)

Pleť je po aplikaci sametová a jemná. Zkoušela jsem rozetřít primer na ruce a je poznat, že jemně jemné vrásky vyhladí, ale uplně nezmizíkuje. Zkusila jsem hned v autě ( nemohla jsem se dočkat, až dojedu domá a v klidu si vše prohlédnu a vyzkouším :-D ) nanést malé množství na problémové partie, kde se tvoří póry nejčastěji ( brada a nos ) a nepoznala jsem žádný rozdíl - žádný zázrak vyhlazené pleti bez pórů se nekonal. 

Musím ale podotknout, že pleť mám suchou a v zimě se mi tvoří suché šupinky. Aktuálně mám na čele krupičku, protože mi žádné krémy nedokážou pleť tak hydratovat jako moje osvědčené vazelína. Nejsem si tedy jistá, jak by se na tento primer tvářily uživatelky s mastnou pletí, kde póry jsou zvětšené a pleť se neustále promašťuje...asi moc ne.

Moje závěrečné slovo je, že primer ani nemiluji a ani nenávidím.....je to spíš takové " meeh ". Dokážu si život představit bez něj. Samozřejmě efekt vyhlazení pleti se dostavil, ale není to zázrak v podobně vymizíkovaných pórů .

Plus je, že produkt je nyní dostupný i pro normální veřejnost, která si nemůže dovolit vyhodit z okna přes 600 korun za primer ze Sephory a ostatních parfumérek. Cena 8 Euro je dle mého názoru velmi slušná a svoji práci primer odvedl. V jaké kvalitě záleží ovšem na proferenci spotřebitele a typu pleti. Já osobně moc nejásám, ale třeba v zimních měsících budu mluvit jinak :)


Pac a pusu

xoxo

V.

Nezapomeňte mrknout na facebookové stránky blogu KLIK

Žádné komentáře:

Okomentovat