pondělí 7. dubna 2014

Jmenuji se Sysel a hromadím doma kosmetiku

Ahoj všem,

po delší odmlce se k Vám opět hlásím. Dnešní příspěvek bude pro mě taková zpověď a challenge v jednom.

 Včera jsem se pustila do úklidu poliček v koupelně, který jsem už dobrý půl rok odkládala a přiznám se, trochu jsem se toho bála. Moje polička a dá se říct celá koupelna je jedno velké syslovo doupě - a to vůbec nepřeháním. Bohužel nemám žádnou foto dokumentaci, ale je mi jasný, že si ten svinčík dokážete představit.

Jsem typ člověka, který má ke kosmetice velmi sentimentální vztah a pokud si koupím nějakou věc, tak si ji štěřím ( ! ). To, že jsou to produkty na vypotřebování nějak ignoruju. Takže jsem se včera už trochu naštvala dostala do nálady, kdy jsem vyhodila všechno, co nepoužívám alespoň jednou do týdne, nebo má 3 roky a více prošlou lhůtu ke spotřebování. Zhrozila jsem se, když jsem vyhodila ( a teď nekecám ) 6 šplíchacích deodorantů - všechny samozřejmě otevřený a tak rok nepoužitý, 5 krémů ( spotřebujte do roku 2011 haha ) a našla zásoby asi 4 krémů na ruce, koupelnových mýdel, poloprázdných suchých šampónů asi 3 otevřený normální šampony, 2 odlakovače atd atd atd.



 Ve finále, jsem těmi " poklady " zaplnila obrovský černý pytel na odpadky a musela jsem trošku zabrat, aby jsem to vůbec odnesla k poplenicím. Výsledkem je, že má koupelnu čistou, protříděnou a konečně vím,kde co mám a hlavně kolik toho mám. Takové nakopnutí došlo, když mi muž promluvil do duše a chtěl mě pomalu poslat na léčení, protože jsem si koupila další makeup jenom pro to, aby jsem ho " vyzkoušela ". Ten fakt, že mám makeupů asi 6 a nemám do konce života ( nebo do té doby než žluknou ) spotřebovat jsem si do té doby nějak nepřipouštěla. Bylo to pro mě takové nakopnutí, které mi ukázalo, že je sice strašně fajn mít 10 druhů lesků, 4 řasenky atd atd atd, ale že to normální člověk nemá šanci spotřebovat a je to škoda vyhozených peněz. Výmluvy, že mě líčení živí a že musím mít na focení pořadné zásoby fungovaly do té doby, než jsem si před kufr sedla a uvědomila jsem si, že všeho používám asi třetinu. A to jsem si řekla DOST, tohle musí přestat. Za ušetřené peníze půjdu s mužem na nějakou dobrou večeři, nebo si je prostě budu šetřit ( co to je?) .

Proto jsem si dala závazek, po celý měsíc DUBEN a KVĚTEN nekoupím ŽÁDNOU dekorativní kosmetiku, dokud nespotřebuji doma to co mám. Pro mě je to celkem odvážné rozhodnutí a vím, že mě to bude stát spoustu sil, potu, slz a odříkání. Ale na druhou stranu si musím přiznat, že kosmetiky mám opravdu hodně a jsem zvědavá, jak moc vidět to bude na stavu mojí peněženky. Počítám, že tam ke konci dubna Vám přinesu report ze života Sysla a updatnu Vás, jestli bečím před dveřma DMka a jestli olizuju výlohu parfumérek, nebo ne :)

P.S : Když mi dojdou odličovací tampóny,mýdlo,nebo nějaké jiné základní nezbytné potřeby, to si koupit můžu :-D

Pac a pusu

V.


Žádné komentáře:

Okomentovat