pátek 18. dubna 2014

Recenze: Batiste Dry Shampoo

Ahoj všem,

pro tento blog tu mám premiérově recenzi. Konkrétně se jedná ( jak jste již chytře odvodili ) o Batiste Dry Shampoo aka suchý šampón.

Tento zázrak jsem vyhrabala při mém úklidu koupelny. Koupila jsem ho asi 3 měsíce zpátky ve Vídeňském Douglasu. Vzhledem k tomu, že byl šampón pohřben v tunách nepoužívaných a dávno zapomenutých horách produktů, tak jsem zajásala. Pokud vím, ta se dá tato řada koupit už i v našem Douglasu.



K suchým šampónům jsem byla trochu skeptická a přiznám se - první špatná zkušenost mě odradila a bála jsem se vyzkoušet jinou značku. Jsem ale ráda, že jsem se odhodlala k vyzkoušení tohoto koťátka.

Nedávno jsem začala pravidelněji chodit do posilovny a na sálové aktivity ( tak 2-3 týdně se snažím). Po 1-2 hodinách kdy jsem splavená a uřízená s vlasama jako z friťáku není moc přitažlivé a příjemné chodit po městě. V zimě to jistí čepka, ale teď v dubnu to nevím jak by jsem uhrála. Rozhodla jsem se podrobit šampón zátěžovému testu - A USPĚL!

Důvody, proč ho MUSÍTE MÍT!!

1/ OBAL: Je božííí, krásnej, roztomilej ( některá edice má tuším i leopardí vzor...LEOPARDÍÍÍÍÍÍÍ). Ačkoliv se za to trochu stydím, jsem z řady lidí, kteří si impulzivně kupují produkty podle obalu. Pokud mě zaujme, tak se stává velmi zřídka, že by jsem ho tam nechala, nebo se pro něj nevrátila. Batiste má obaly a celkově prezentaci těchto šampónů vymazlený.




2/ VŮNĚ: Moc neprožívám, pokud si koupím produkt, který slibuje, že bu vonět po jablíčkách a voní jako desinfekce, nebo jablíčka, která mají to nejlepší za sebou. Já konkrétně mám vůni TROPICAL FRUIT s kokosem. Vlasy po vyčesání nádherně voní právě po tom kokosu a trochu je tam cítit taková fresh tropická vůně. Vůně na vláskách drží celý den, je svěží a nevtíravá.



3/ FINISH : Jako každý správný suchá šampón, by měl za sebou nechávat krásné, NEMASTNÉ, nadýchané vlasy plné objemu. Za sebe mohu říct, že u mě to splnil. Líbí se mi, že Batiste myslí i na " sucháče " určení pro barvené vlasy, které právě ve finále podpoří a zvýrazní barvu vlásků.

Jediné malé ale pro mě významné mínus je fakt, že jde hůř vyčesat. Ve vlasech by měl působit cca 2-3 minutky ( našplíchat, převléct se do normálního oblečení, sbalit cirkus ze skříňky, a vyčesat ). Ale právě s tím vyčesáváním jsem trochu zápasila. Takže pokud tomu chvilku nedáte a jen to tak lehce pročísnete, stane se Vám to, že budete vesele štrádovat po městě s šedou hlavou. Na podruhé jsem si už dala pozor a po důkladném vykartáčování jsem neměla nejmenší problém a měla jsem hřívu jako lev.


Doufám, že recenze byla přínosná a zodpovědělo to pár otázek a popřípadě Vám pomohlo s rozhodnutím, jestli JO nebo NE. Za mě musím upřímně říct, že JO a nelituju, že jsem si " sucháč " pořídila. :)

Pac a pusu


V.

P.S : Pořád se držím s mým předsevzetím a nic z dekorativky jsem si nekoupila ( jenom odličovací vatičky a toaleťák ). Půlka dubna za námi, do května ale ještě daleko....tak držte pěsti.

3 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, děkuju za tip. Šampon Batiste jsem si koupila a je skvělý! Krásně voní, ale hlavně funguje. Akorát jsem jej teda nekoupila v Douglasu, ale přes http://www.xantea.cz/tagy/batiste/
    Díky za tip a měj se!
    Dáša :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dáši, mám obrovskou radost, že jsi spokojená a děkuji za milý komentář :) Pěkný den <3

    OdpovědětVymazat