úterý 3. června 2014

Čistící kartáček Mary Kay ~ First Impression

Ahoj všem,

dnes mám pro Vás první dojem z produktu, okolo kterého a jeho slavnější sestřičky obrovský rozruch. Jedná se o čistící kartáček od značky Mary Kay.  Slavnější a podstatně dražší sestřička je právě všemi milovaný Clarisonic.

Já osobně jsem se docela dlouhodou dobu rozmýšlela nad tím, jestli mám, nebo nemám investovat peníze ( co si budme povídat, levné to není), nebo vyzkoušet levnější verzi. 

Přejdeme tedy rovnou k prvnímu dojmu z této věcičky :






Kartáček dojde v karabičce s návodem, strojkem samotný, dvěma kartáčky a tužkovými bateriemi. Trošku mi dalo práci dostat se do spodní rukojeti ( musí se nějak vycvaknout, vytáhnou, nebo uvolnit - povedlo se mi to po 10 minutách zkoušení náhodou :-D ). Tam příjdou baterky ( pouze AAA ). Kartáček se jednoduše nacvakne a hurá, můžeme čistit až do rána. V balení jsou nástavce dva a každý se má z hygienických a účinostních důvodů vyměnit po 3 měsících. Otáčky mají dvě rycholsti a na rozdíl od Clarisonic NEPULZUJE, ale OTÁČÍ SE.
Podle návodu se s kartáčkem na jedné části obličeje máme zdržet 15 sekund ( prává tvář, levá tvář, brada, čelo, nos). Funguje na stejném principu jako Clarisonic - navlhčit pleť, použít čistič pleti dle vlastní volby a navlhčeným ( a zapnutým ) kartáčkem vesele čistíme. 
Já mám sama velmi citlivou a suchou pleť. Nějaké neplechy se mi nestaly, zarudnutí nenastalo. V místech ( čelo ) kde mám trochu měsíční krajinu ze stresu díky zkouškám se mi po použítí krásně vyrovnalo a zjemnilo. Asi po 10 minutách, kdy se plet' od čištění uklidnila je krásně jemná. A když myslím jemná, tak říkám JEMNÁ - jako když po hodině odcházím od kosmetičky jemná.

Ale je tu i prár věcí, které mi tam chybí. Trochu postrádám nějakou cestovní krabičku, pytlík nebo cokoliv, do kterého si můžu celého pomocníka zabalit a vzít s sebou na cesty. Házet jen tak do tašky/kabelky/kufru se mi z hygienických důvodů nechce a celou krabici tahat..hmm taky nic moc.
Trochu, ale trochu se mi nelíbí nabíjení z baterek. Nabíječka nebo nějaký stojánek zabudovaný s nabíjením by taky nebyl od věci. Takhle se kartáček jenom válí v koupelně na poličce, chytá prac a ostatní bordel :-D

Zatím nejsem schopná dát njaké přesnější informace, jakmile budu kartáček používat pravidleně po delší dobu. Zatím mohu říct, že jsem ho použila jednou a vidím změny. Jsem velmi spokojená a za tu cenu (cca 1300 ,-) rozhodně nelituji a doufám, že náš vztah bude ještě delší dobu vzkvétat.


To je zatím vše

Pac a pusu

V.

Žádné komentáře:

Okomentovat