čtvrtek 29. května 2014

MAY Faves !

Ahoj všem,

v dnešním příspěvku jsem dohormady dala koláž s věcmi, které celý měsíc používám a ujíždím si na nich. Některé jsem pořídila pořídila před delší dobou a v květnu jsem se do nich opět zamilovala, nebo jsem je pár drobnůstek pořídila v průběhu měsíce a byla to láska na první použití.




Začnu nočním krémem z The Body Shop. Konkrétně se jedná o Vitamin E Nourishing Night Cream. Jedná se o krásně hustý a hydratační noční krém. Vůní nijak nevystupuje z davu, připomíná mi vzdáleně vůni modrého krému Nivea. Ráno je pleť krásně jemná, hebká a hlavně hydratovaná. Což je dle mého názoru nejdůležitější.

Real Techniques Miracle Sponge je novinka od mé nejoblíbenější značky štětců. Je znatelně levnější než Beauty Blender, který stojí cca 25 dolarů. Já tohoto miláčka pořídla za necelých 7 liber a nelituji. Pokud máte zájem o bližší návod jak používat houbičku za sucha, nebo " nacucanou vodou " , dejte mi vědět. Kamarád se stal nedílnou součástí denního režimu v aplikaci makeupu a nemůžu si jej vynachválit. Štetce na makeup asi delší dobu používat nebudu :)

The Body Shop Deep Sleep mist je další novinka, kterou jsem si velmi oblíbila. Mám v průběhu zkouškového a celkově ve stresu usnout. Stává se, že za týden naspím třeba cca 12 hodin. To jsem pak nešťastná já a moji blízcí, protože je to semnou k nevydržení pokud se nevyspím do růžova. Sprej voní po bylinách. Nevím, jestli to působí jako placebo efekt, ale když si sprejem našplíchám polštář a " vzdušný prostor " okolo, rázem se uklidním, vypnu a do 10 minut chrním. Prodavačka říkala, že je to top prodávaný produkt a já se nedivím. Vůně je ale velmi silná a nevydrží na polštáři dlouho. Takže ráno, nebo pokud se v noci probudím, není cítít nic :(.

M.A.C turquatic parfém  recenze psána v předchozím příspěvku. Nebudu to tedy rozvádět do detailů. Pořád se ale milujeme :)

Clarins Eclat Minute je můj miláček asi od září minulého roku. Krásně vyživuje rty, dodá lesk, jemný nádech, krásně voní a chutná. Nedoporučuji ale jako záchranu pro rozpraskaná rty zimou, nebo dlouhým cestováním v letadle, kde je vzduch suchý. Zase takové zázraky neumí :( 


Kardashian Beauty Au naturel Set v odstínu " In The Flesh ". Tento setík jsem pořídila spolu s dalšími produkty značky Kardashian Beauty. Jedná se o značku sester Kardashianových. Značka je dostupná po drogérkách v USA a na UK stránkách s kosmetikou. Značka je velmi dostupná a peněženka friendly. Tento setík obsahuje lesk na rty, tužku na rty a rtěnku. Odstíny byli personalizovány přímo Kim, Khloé a Kourtney, tudíž každá propaguje svůj vlastní odstín. Všechny tři odstínu jsou v Nude odstínu ( Kim proslulé tělové rty, Khloé jemně růžové a Kourtney má tělové s nádechem do bronzova ). Lesk voní po medu - další velké plus.

Urban Decay primer potion v odstínu " Sin". Krásný champagne odstín primeru pro oční stíny. Dají se používat samostatně pro lehký zlatavoučký nádech , nebo pod stíny. Ty potom drží jako boží slovo. za to dám krk.

NYX Jumbo Pencil v odstínu " Yogurt "- Další peněženka friendly pro milovníky krémových champagne stínů. Samostatně se trochu slévají do vrásek na očích. Stačí ale použít primer, nebo korektor na oční víčka a je po problému. Pro horké letní dny značka ideál.


To je vše, přeji pěkný víden a zbytek večera

Pac a pusu

V.

Žádné komentáře:

Okomentovat