neděle 22. června 2014

MOTD - Too Faced Chocolate palette

Ahoj všem,

dnes Vám přináším MOTD, tedy Make-up of the day/ Make-up den. Chtěla jsem něco, co bude výrazné, ale vhodné pro všední dne. Protože mám právě líbánkové obodobí s čokoládkovou platekou od TOO FACED. Rozhodla jsem se jí použít. V předchozí recenzi jsem o ní docela detailně psala a nafotila i swatches. Tak přejdeme rovnou k produktům, co jsem použila:


TVÁŘ: - Rimmel " Wake me up foundation " MAKEUP 
               L'oréal " True Match" PUDR
               Chanel " Soleil tan de Chanel"  BRONZER
               NARS " Orgasm " TVÁŘENKA
OBOČÍ: - TOO FACED " Milk chocolate" stín z Chocolate Bar paltry
                 Maybelline gel na obočí v odstínu " Brown "

OČI: - Přes celé víčko až k obočí jsem nanesla matný stín v barvě slonovinové kosti v odstíni " WHITE CHOCOLATE". Do záhybu oka jsem do tvaru V nanesla stín " AMARETTO " a důkladně jsem ho vpracovala do víčka. Pro definici fialkového odstínu a trochu ztmavení jsem použila do stejného místa odstín " BLACK FORREST TRUFFLE " Ten jsem pak i nanesla na spodní linii pod řasy. 
Aby jsem zjemnila přechod mezi víčkem a obočím, opět jsem použila " WHITE CHOCOLATE " a vše jsem důkladně spojila dohromady. Posledním stínem který jsem použila byl " CHAMPAGNE TRUFFLE ". Je to krásná champagne barva ( nečekaně :-D ) a nanesla jsem ji pod obočí, do vnitřního koutku oka na rozjasnení a pod spodní linii řas, aby se celý look zjemnil a spojil se s" BLACK FORREST TRUFFLE "
Řasenku jsem použila od Mary-Kay



RTY: - YSL Rogue Volupté Shine v odstínu 15 ( Coral Intuitive )

TO JE VŠE!
Pro více informací, nebo pokud máte nějaké otázky, KLIK na naše Facebookové stránky :)

Pac a Pusu

V.

Žádné komentáře:

Okomentovat