čtvrtek 26. června 2014

June Faves!

Ahoj všem,

trochu se spožděním pro Vás mám nový článek. Dnešním tématem jsou oblíbenci za měsíc červen. Po pravdě jich není tolik, protože spoustu věcí buď testuji, nebo jsem je uvedla už v minulých příspěvcích a nechci se opakovat. Poslední dobou jsem s dekorativní kosmetiky přesedlala na péči a 
musím říct, že změna je viditelná! Ale nebudu už brblat a psát omáčku, jdeme na to ! :)

1) Mary - Kay čistící kartáček. Psala jsem na něj už recenzi pár příspěvků zpět. Poctivě se jej snažím používat a změna je vidět! Nepoužívám ho však denně. Stačí 1x za 2 dny. Vždy jsem měla problémové čelo, kde se mi dělala taková " krupička ". Zbavit se toho nešlo a já jsem se smířila, že budu mít osypané čelo celý žívot. Po tomto zázraku ale přišla změna a já výsledky vidím. Pleť je prozářená, hebká a bez pupínků!! 3 x hurá lemra!!

2) Neutrogení čístící pěnu jsem koupila tak před půl rokem v DM spolu s peelingem a snažím se je poctivě doplácat. Čistič používám spolu s kartáčkem, aby jsem dosáhla maximálního výsledku. Krásně a svěže voní po citrusech. Pleť není vysušená, což většína čističů pro akné pleť dělají za neplechu.

3) Rimmel Airy Fairy je snad odstín, který každý má, každej ho zbožňuje. Je to krásná nahatá růžovoučká barva. Tak jsem se při poslední návštěvě DM přesvědčila kvůli čemu ten rozruch vlastně je. A za mě JO!.... a voní trochu jak MAC rtěnky po vanilce! Mňam

4) Essie Bikini so Teeny je další svatý grál léta hlavně US a UK blogerek. Je to krásná modrá barva. Není ani tmavá, ani světlá. Essie laky jsou celkeově moje velká úchylka a mám jich nespočítaně. Líbí se mi názvy, lahvičky a názvy jsou také vtipné/roztomilé. Lak na nehteh má super podtón, takže ruce vypadají opálenější. A to je vždycky plus, ne?

5) Eco Tools štětce jsem si nedávno objednala z UK. Jsou krásně jemné, mají super tvar a součástí baléní je pouzdýrko. Do toho už jsem narvala spoustu jiných štětců a vesele spolu cestujeme. V balení jsou štětce, se kterými praktici nalíčíte celý obličej. Další plus je, že jsou ECO friendly.

6) Asi Vám už tímto musím lézt krkem co? TOO FACED Chocolatte bar pallette je moje asi nejoblíbenjší paletka. Více jsem se k ní rozplývala v předchozích příspěvcích a zvlaádla Vám udělat lehké demo. Takže nebudu dál otravovat. Podtrženo a sečteno - Milujeme se a ještě dlouho budeme!!

To je vše, co jsem za červen milovala, používala a juchala nad účinky.
Nezapomeňte mrknou na náš FACEBOOK pro spoustu upadte-ú :)

Pac a Pusu

V.




Žádné komentáře:

Okomentovat