sobota 20. prosince 2014

Wishlist 2015

Ahoj všem,

protože se blíží Vánoce a Nový Rok, napadlo mě sepsat Wishlist věcí, které by jsem si ráda v roce 2015 našetřila a udělala jsem si s němi radost. Je to také utřídění myšlenek a jistý cíl, aby jsem zbytečně neutrácela za blbůstky ( stejně budu ) :-D.





1) Benefit tvářenka
Pokud můj blog a Instagram sledujete tak jistě víte, že se na sobě učím používat tvářenky. Rockateur od Benefit mám na Wishlistu už delší dobu. Vždy mi ale něco vběhlo do cesty a překazilo její nákup. Značku Benefit mám velmi ráda a poctivě si na jejich výrobky vždy syslím penízky :). Snad se tento rok poštěstí a budeme spolu žít sťastně až na věky.

2) Rebecca Minkoff Mini MAC
Malá černá kabelečka se hodí vždy ke všemu. Já mám svoji mini black už asi 3 roky z Reserved. Čas se na ní ale nemile podepsal a už je ošoupaná a unavená. Klasický kousek ale neomrzí a vyplatí se do něj investovat, no ne? :) Rebecaa Minkoff Mini MAC naštěstí není tak drahá a její ceny se pohybuje okolo 160 Euro max, pokud si správně pamatuji. Samozřejmě je to dost peněz ale za kvalitu, která nevyjde nikdy z módy se holt platí. Rose Gold detaily jsou nádherné a krásný bonus :)

3) Conversky
Tyto tenisky miluju. Mám už dvoje a nosím je neustále a nenašla jsem pohodlnější a stylovější kecky na trhu. Pastelové barvy jsou moje oblíbené. Už mám jedny kotníčkové v růžové a myslím si, že nutně potřebují sestřičky v mentolové:)

4)Yankee Candle
Jsem svíčkový maniak a neustále nějaké pálím. Docela se divím, že jsem ještě nevyhořela. Vůně svíček od Yankee Candle miluji, ale je mi vždycky líto nechat v krámě tolik peněz za svíčku. Tak si to vynahrazuji vonnými vosky a třeba si za úspěšné zkouškové udělám radost :)

Jak se tak dívám, je to asi vše:)

Přeji Vám z celého srdce krásné svátky a děkuji, že můj blog čtete. Moc si toho Vážím a jsem ráda za každého z Vás.

Pac a Pusu

V.

3 komentáře:

  1. Ta tvářenka je nádherná ♥ Odstín dle mého gusta:)
    Malá černá kabelka (se zlatými detaily) je základ..taky pořád hledám tu svou ideální:) Zatím se mi povedlo sehnat jenom černé psaníčko se zlatými cvočky:)
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za milý komentář :) Jsem ráda, že má někdo stejný vkus jako já :)

      Vymazat
  2. Mini MAC mám právě s rose gold detaily a můžu jen doporučit! :)

    OdpovědětVymazat