sobota 28. března 2015

Nemám ráda...

Ahoj všichni,

dnešní tematika článku není první vlaštovkou. Je to opět takové zamyšlení nad sebou a ostatními. Jsou to věci, které nemám ráda na ostatních lidech, sobě a snažím se je nedělat. Inspirovala jsem se na u Sobi a řekla jsem si, že svět prostě musí vědět co mě taky rozčiluje:)



Nemám ráda :

- Komáry, Mrtvej komár = dobrej komár!

- Praní špinavého prádla na veřejnosti.

- Když mě něco škrábe na zádech a nemůžu si tam dosáhnout a nikdo není po ruce :)

- Muže, co berou vše za samozřejmost. Zastávám názor, že ve vztahu by mělo být rozdělená dělba práce. Nemám radá chlapy, co sedí u televize a v domácnosti s ničím nepomůžou a nechají se obskakovat. Byla jsem ve vztahu, kdy jsem přišla uřícená z práce, dala jsem pračku, uklidila, nakoupila a padla od televize otázka: "Co bude k večeři"?. Neříkám, že by vše měl zastávat chlap, ale není nic hezčího, když chlap pomůže s taškou s nákupem, vyndá nádobí z myčky a jednou za čas ukuchtí něco jednoduchého k jídlu?

- Koprovku, ledvinky a ryby. Je mi líto, ale tyto jídla nepolknu. Když ano, tak z toho ale nemám radost :).

- Holky, co mají špatný make-up a nebo si jej neumí dobře rozetřít, chodí hrdě po městě s oranžovým obličejem, bílým krkem a hnědým rantlem okolo čelisti...ne, prostě NE!



- Hazard a hry na automatech...tečka.

- Když si nalakuji nehty a omylem si do mého mistrovského díla ťápnu, nebo o něco otřu :-D

- Zapomenutén papírové kapasníky v oblečení, když je prací den.

- Romantické komedie. Filmy typu, kdy se hlavní hrdinové do sebe:  zamilují -> rozhádají -> nenávidí se -> najdou si někoho jiného -> zjistí, že to není ono -> vrátí se k sobě -> happy end. Eeeeh.


- Špatně upravené obočí. Obočí by mělo být vidět, mít víc jak 5 chlupů, mít přirozený tvar a hlavně být sestřičky. Ruku na srdce, mamka mi vždycky říkala, že si to nemám trhat a svěřit se do rukou kosmetičky....a měla pravdu. Jedna tenká, zakroucená čárka čehosi není pěkná...a to se budu klidně hádat.



- Když někdo neumí přiznat svoji chybu. Jsem znamením býk. Jednoduše mám tak před očima rudou barvu, snadno se vytočím a když se hádám jsem zlá. Vím ale, že jakmile udělám chybu, musím se druhému omluvit a posypat si popel na hlavu. Největší hrdina je u mě ten, kdo je "ten lepší" a v případě, že udělal chybu to uzná.

-I nvaze na mém vlastním písečku. Jsem poměrně ochranitelský typ. Nejsem žárlivá, ale pouze si hlídám svoje teritorium a co je moje :-D. Takže, jakmile mi někdo narušuje soukromí, cpe se kam nemá a nedej bože, je zlý na moje blízké - špatně to dopadne.

- Oloupaný lak na nehtech.



- Když mi někdo sahá na zátylku do vlasů. Po celém těle mi naskočí husí kůže, začnu se klepat a nevydržím to :-D



- Kopírky. Ted nemyslím ten super přístroj, na kopírování věcí. Myslím tím ovečky bez vlastního názoru. Koupit si věc jen kvůli tomu, že ji má ten druhý, jíst trendy jídlo protože ho jedí všichni. Nosit umělé nehty, protože je nosí všichni. Samozřejmě není nic špatného na tom se  nechat inspirovat. Všeho moc ale škodí.




Jak se píše v titulkách nějakých filmů: "Podoba postav a reálných osob je čistě náhodná". Rozhodně se tímto nechci nějak dotknout, nebo urážet. Je to je takové moje upuštění páry a určitě sepíšu článek na věci, co ráda mám :). Samozřejmě věcí co nemám ráda je spousta, ale nechci být přímo nějaký hater, který nemá na práci nic jiného, než si psát seznam negativních věcí:). 

Přeji pěkný den

Pac a Pusu

V.




4 komentáře:

  1. Veru, krásné fotky obzvlášť ty s mejkapovými přešlapy jak říká můj drahý ,,lívanec,, a ,,jitrnice,,

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebo paštika. Oblíbená hláška kluků na střední, že přeci "Májka na obličej nepatří, ale na rohlík" :-D

      Vymazat
  2. jóoo, líní chlapi, to taky nesnáším ... navíc je jasné, že po třicítce začnou pít pivní břicho a to prostě nesnáším :) Zrovna jsem se trochu zamýšlela na "dělbou domácí práce" a při hledání názorů ostatních padla i na tvůj blog. Můj skromný názor na věc: https://simonamachatova.wordpress.com/2015/11/01/delba-prace-po-druhe/
    A přehnané líčení ... vždycky si říkám, zase jedna co neví, kdy přestat :)

    OdpovědětVymazat
  3. jóoo, líní chlapi, to taky nesnáším ... navíc je jasné, že po třicítce začnou pít pivní břicho a to prostě nesnáším :) Zrovna jsem se trochu zamýšlela na "dělbou domácí práce" a při hledání názorů ostatních padla i na tvůj blog. Můj skromný názor na věc: https://simonamachatova.wordpress.com/2015/11/01/delba-prace-po-druhe/
    A přehnané líčení ... vždycky si říkám, zase jedna co neví, kdy přestat :)

    OdpovědětVymazat