neděle 29. března 2015

Originální NAKED vs. Chocolate Bar

Ahoj všem.

myslím si, že toto srovnání si zasloužilo samostatný článek. Obě paletky jsou pro danou firmu naprosto ikonické. Jen pro připomenutí Chocolate Bar je produkt od TOO FACED a Naked od Urban Decay. Obě značky a paletky jsou považovány za high end značky a rozhodně nepatří do nekvalitního železa.




NAKED

Paletka obsahuje 12 stínů, které jsou laděny do do zlato-bronzových odstínů. Tento produkt byl průkopníkem v trendu "nahatých" paletek s vysokou kvaliou a doslova tak zaplnila díru na trhu a nedivím se, že je po ní dosud taková mela. Urban Decay je moje oblíbená značka make-upu, obzvlášť stíny umí a mají je prostě dle mého názoru a preferencí dost vychytané. Rozhodně by jsem ale doporučila pod stíny aplikovat primer na oční stíny, které barvičky trochu zafixuje a učiní je intezivnějšími.

Já osobně shledávám neduhem této paletky, že mi tam chybí více matných stínů. Paletka je perfektní pro začátečníky a perfektně se s ní dá vyhrát. Nahé líčení se s ním nedělá ale zrovna jednoduše, protože 10 z 12 stínů je třpytivých a je tak třeba mít při aplikaci lehkou ruku. Na líčení ale princeznovských a glamour looků je jako stvořená. Taky by jsem ji doporučila na cestování. Je skladná, tenká, vrchní díl paletky se dá krásně ohnout a obsahuje všechny základní zeminté (ikdyž jsou třpytivé) stíny. K balení mám jedinou připomínku a to materiál ze kterého je vyroben - hnědý obal se semišovou texturou a zlatě vyraženým nápisem NAKED je sice žrádlo, ale jen první dva dny. Při pravidelném používání a nošení po kabelkách, kufrech se prostě opoužívá a chytne se na to každé smítko prachu.

Upřímně, je to ze všech 3 edicí moje nejoblíbenější edice a mám k ní takový sentimentální vztah.

Velkou výhodou, kterou oceňuji je, že názvy stínů jsem v paletce vyraženy. Nemusím je tedy hledat někde na průhledném papírku, nebo na zadní straně obalu.  






Zaleží také na edici paletky, ale součástí balení je buď štetec na oči/tužka na oči a primer potion ( mini balení, které stačí na týden týdenní používání ).    


Chocolate Bar

Tato paletka dle mého uvedla značku TOO FACED do podvědomí hodně lidí. Byla dlouho vyprodaná ve státech a je po ní mela u ná  ČR do teď. Obrovským tahákem proč ji všichni musí mít je její vůně. Jak už její název napovídá, celý obal je nejen stylizovaný do tabulky čokolády, ale dokonce i tak voní! Vtipné upozornění na zadní straně paletky - "Není k jídlu" je opravdu na místě. Tendence si aspoň "líznout" měl určitě každý, kdo s tímto koťátkem přišel do styku.







Složení barev je opět nude a hodně se třpytí. Levá strana paletky mi příjde skoro jako okopírovaná od Naked paletky. Ale co, pokud chce někdo přijít s paletkou naháčů, moc experimentovat se tam nedá, že? Pravá strana je už větší kafe a najde se tam hodně sytých stínů do fialova a modra. Takové zajímavé a zcela né zcestné okořených nahaté "nudy" ( ne, není to nuda :-D)

V paletce je celkem 14 stínů a a dvě velké pánvičky rozjasňovačů ( jeden matný, druhý třpytivý ). Líbí se mi, že tady Too Faced myslí i na více rozmazlené uživatele a dal do paletky 5 matných stínů. Pigmentace je dobrá, konzistence stínů je máslová a příjde mi, že krásně drží i bez primeru. Problém mám pouze se stínem STRAWBERRY BON BON, který je sice krásný, baby pink ve swatchi na ruce, ale na víčku ho prostě nevidím - jako by jsem štětček vůbec do stínu "nenamáčela".

Balení není až tak moc praktické. Mám ještě tu první edici, která neprošla liposukcí. Paletka je tedy trochu tlouštík a hromotluk. Na to, jak je balení veliké, je zrcátečko miniaturní a dalo by se vyřešit určitě jinak. Další věc, která mi  velmi vadí je to, že názvy stínů jsou na průhledném plastovém "papírku" a ne vyražené na obalu. Místo by tam na to bylo? Pokud si neschováte krabičku a celofánek se zatoulá, názvy stínů můžete leda googlit.


Obě paletky jsou kvalitní a ani s jednou nešlápnete vedle. Já osobně více inklinuji k Naked paletce. Už jen kvůli její skladnosti, ale mám k ní většé citové "pouto". Ač je to škoda, tak po čokoládce tak často nesahám a je to škoda.

Jaké paletce z těchto dvou dáte přednost vy?

Pěkný den všem!

xoxo

V.

9 komentářů:

  1. Veru, mam pouze cokoladku a jsem spokojena, libi se mi siroky, pro me blendici stin, stejne tak vice matnych kousku, po Naked jsem dlouho touzila,ale po vyhre cokolady v Givce u Martiny Frankove, jsem touzit prestala, ac je krasna, ja jsem ve stinech konzerva a jedu do hneda, kourovky, jen sem tamm neco odvaznejsiho.
    Hezky den Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem punker v duši, ale taky dávám přednost neutrálním barvám :)

      Vymazat
  2. já mám Naked 3 a tak 2 měsíce Chocolate bar a ta zatím teda válcuje a sahám po ní mnohem časteji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se nedivím :) Naked 3 je laděna do Rose Gold tónů a moc neutrálních barev tam není :)

      Vymazat
  3. Já nevím, ale na mě ta Chocolate bar působí takto z fotek hrozně lacině.

    OdpovědětVymazat
  4. Naked mě láká asi víc. Doma mám dvojku a sahám po ní prakticky denně :) Jednička má na mě moc teplý podtón, ale některé barvy má peckové ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naked je moje srdcovka a nedám na ní dopustit :) Má v sobě určité kouzlo, dle mého :)

      Vymazat
  5. Ja mam cokoladku a jsem maximalne spokojena, rozhodovala jsem se snad pul roku jestli koupit nebo ne a rozhodne nelituju, miluju ji. Ma super vydrz i pigmentaci-i kdyz, stejne jako ty, ruzovy stin na oku proste nevidim. Mam uz verzi po liposukci :D, takze i docela skladna ... mas uzasny blog i kanal na youtube. Libo se mi, ze mas objektivni recenze a opravdu reknes, jak se ti produkt jevi a nikomu nic nepodsouvas-na rozdil od jinych. Jsi ve videich strasne prijemna. Jen tak dal :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím si jí vytáhnout někam nahoru, do popředí, aby jsem ji měla více na očích. Je to opravdu škoda, že ji nepoužívám více. Tobě děkuji za krásný komentář a pochvalu. Budu se snažit tebe a ostatní nezklamat :) Pěkný den přeji!xoxo

      Vymazat