čtvrtek 16. dubna 2015

Clinique Contour Chubby Stick

Ahoj všem,

na představení této beauty novinky jsem se klepala jako ratlík a nemohla jsem se dočkat na její uvedení na trh. Jedná se konturovací Chubby Stick od Clinique. Musím říct, že poslední dobou přichází právě tato značka na trh s jednou bombou za druhou. Konturování se pomalu začíná dostávat do podvědomí i obyčejných nadšenců do líčení, kteří se touto profesí neživí. A je to dobře!

Pojďmě si tedy toho tlušťíka podrobněji představit.





Na trh bylo kromě konturovací tyčinky uvedena i tvářenka a rozjasňovač. Přesný název produktu je 01 Curvy Contour.
Po rozjasňovači jsem šilhala také, ale byl vyprodán. Nedá se nic dělat, poradíme si jinak.


Tyčinka má obrovskou výhodu v tom, jak kompaktní je. Vleze se do každé kabelky a už svým tvarem hodně pomáhá s aplikací a konturami. Nanáší se rovnou z tyčinky na pleť a dá se rozetřít rovnou prsty.

Jediná věc, která mě jako MUA trochu leží v žaludku je právě ne dostatečná hygiena kontury. Otírá se právě direktivně o pleť klientů a není to zrovna 2x sanitární. Desinfikovat po každém použití na klienta taky není pro krémový produkt moc dobré. Jediná možnost pro mě je otírat konturu štětcem a následně aplikovat na tvář. To už ale ztrácí ten efekt kompaktnosti.

No, to už je ale moje rýpání a normálního uživatele to asi moc nezajímá :). Jak se dá čekat od konturovacího produktu, Chubbynka je matná a temně hnědá. Sedne tak všem typům pleti, ale bledulkám doporučuji aby měly lehkou ruku. Clinique si s barvou opravdu srandu nedělal a je hodně pigmentovaný.

Dovedu si představit produkt použít i jako jemný oční stín nebo s pomocí správných štětců i linku.

Konturka je krásně máslové konzistence, jednoduše se roztírá a barva je dlouhotrvající a i na víčkách mi drží pěkně. Tlouštíka jsem koupila za 860 Kč a hmotnost produktu je 6 gramů.

Celkový dojem jako obyčejného uživatele na tento produkt je pozitivní. Líbí se mi konzistence, provedení i výdrž. I když je v tubě produkt hodně tmavý, po rozetření do pleti se vše krásně srovná. Nejenom, že obličej není tak jednolitý, ale se správným zacházením opravdu dosáhnete kýžené okonturovaného vzhledu. Jeho rozetření je jednoduché jak štětcem, tak i prsty a neflekatí.

Jako někdo kdo by tento produkt měl používat na klientech.. z důvodu zachování 100% sanitace je to takové " meeh ". Není to tím, že by to byl špatný produkt pro vizážisty a dobrý pro spotřebitele normální. Jen to ztrácí svůj super význam v tom, že nanášení už nebude tak jednoduché.



Pro své vlastní účely jsem s ním abnormálně spokojená. Produkt dělá co se po něm vyžaduje a dělá to velmi dobře. Dalším plusem je multi-účelnost, která je prostě super a činí tak spoustu věcí mnohem jednodušší.

Jaký máte na tlouštíka názor? Líbí se Vám?


Budu se na Vás těšit s dalším příspěvkem

xoxo
V.

3 komentáře:

  1. Hmm... Budu se na to muset podívat ;) stou nehygiečností 👀 s tebou souhlasím :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mám. Dobrý, jen trochu cviku to chce. Ale to ja se vším :-(

    OdpovědětVymazat
  3. Konturovací čubina je fajn, ta rozjasňující má hodně velký třpytky, kvůli tomu jsem si ji nakonec nevzala a brala místo ní High Beam od Benefitu, je přirozenější.

    OdpovědětVymazat