neděle 12. dubna 2015

Vychytaný olej

Strašně ráda nakupuji tělovou kosmetiku a nechávám se hýčkat. Objevila jsem tělový olej z meruňkových jadřinců v obchodě Manufaktura rozhodla sem se, že za vyzkoušení prostě nic nedám. Ještě před nákupem jsem vysvětlila paní prodavačce můj neustálý problém s krupičkou na čele a suchými mapkami. Jednoznačně mi doporučila tento olejíček, který je vhodný i do vlasů před umytím, pro hloubkovou kůru a ozdravení.





Rozhodující prodejní moment pro mě byla malá mašlička, omotaná okolo hrdla lahvičky. Jako pardon, to musím prostě mít...mašliček a tělové péče není nikdy dost TEČKA.

Z meruňkových jadřinců je olej lisován za studena, aby se zachovaly veškeré účinky a vitamíny, které tento olejíček obsahuje - barva olejíčku je do oranžova a příjemně voní. Nějak se nemůžu setkat s více názory, jak vlastně voní, já v něm cítím oříšky :). Olej je suchý, takže se rychle vsákne a nemáte pocit naolejované žížaly. Na fotkách jsem pro Vás zachytila texturu oleje ihned po vylití z lahvičky a po rozetření. Produkt se vsákne do kůže cca po 1-2 minutách.



I přes moji citlivou pleť se s olejem snáším dobře a při pravidleném užívání jsem zaznamenala mizíkování nedostatků a krupičky. Okamžitým účinkem shledávám hebkost, prozářenost a hydrataci pleti. Olej na tělo i pleť nanesu vždy večer před spaním a nechám vše přes noc pořádně působit. Výsledky se opravdu dostaví! Doporučila by jsem dodržovat ale časové intervaly mezi používáním a střídat olej s nějakým jiným hydratačním produktem.


Pokud máte mastnou pleť, tento olejíček rozhodně není pro Vás, ale třeba jej ocení Vaše vlasy a tělo...obzvlášť na tělo je to bomba!

Máte nějaké produkty od Manufatura, nebo mi nějaký MUST HAVE doporučíte?

Mějte krásný den a budu se na Vás těšit s dalším příspevkem


xoxo

V.

4 komentáře:

  1. Olejíček vypadá dobře, ale můžu se zeptat, jak to tedy máš s tou krupičkou? V článku o toneru z Lush si psala, že ti ji vyléčil právě on, ale tady píšeš, že to vyřešil olejíček. Jsem z toho trochu zmatená, protože jsem si chtěla ten Lush toner koupit, ale takhle tedy nevím nevím :) jak to tedy je?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jdou si ruku v ruce. Ani jeden produkt není na denní používání, tak je střídám. krupičkum ám z toho, že mám přesušenou pleť. Takže na takové to hloubkové čištění a na pupínky třeba na spáncích mi vyčistí toner. Alepořádně zhydratuje - tedy vyčistí od krupičky olej :) Chci tím říct, že každý produkt mi od problému pomohl a nemusíš je mít dohromady, stačí zvlášť, protože jsem je testovala nezávazně na sobě a oba pomáhaly:) Doufám, že je to srozumitelně napsáno :)

      Vymazat
    2. Už tomu rozumím, děkuji :)

      Vymazat