pondělí 30. června 2014

MOTD- All Champagne everything!

Ahoj všem,

docela se mi zalíbilo pro Vás psát MOTD příspěvky. Tento look nosím poměrně často. Je to asi jeden z mých nejoblíbenějších a nosím ho skoro denně. Je vhodný do práce, do školy a stejně tak se hodí na party/ večeři/ rande :).

Nebudu lhát, trvalo mi poměrně dlouho podmanit si techniku na vytvoření té správné a dokonalé linky. Na klientech se mi linka líčí lépe než na sobě. Co si ale budeme vykládat, když líčím sebe, občas se mi stane, že ocásek má jiný úhel než druhý, jeden je delší než druhý, atd.

Moc ani nepomáhá to, že každý máme jeden tvar oka trochu odlišný než ten druhý, takže je to občas peklo :-D Myslím si, že správně nakreslené linka je velmi sexy a styl líčení, který snad nikdy nevyjde z módy.





Pro tento look jsem zvolila líčení očí v odstínech champagne barvy z UD Naked Paletky and Chocolate bar od TOO FACED.

Linku jsem použila od Kardashian Beauty. Hrozně ráda mixuji luxusnější a dražší produkty právě s těmi levnějšími. O to mě to poteší víc, když levný produkt odvede svoji práci lépe než kdejaký krám od Dioru. :-D. Tužka je tenká a nemá přímo takový ten fixový konec, ale je tvořen z malých štětinek. Takže takový malý štěteček, který je na tvoření linek a ocásků jako dělaný :)

Make-up jsem použila stejný jako u předchozího příspěvku. Jsem s touto kombinací moc spokojená a jsem hodně zamilovaná do toho, jak krásný finish Wake me Up makeup od Rimmel dělá. Kdo by řekl, že pár třpytek v makeupu udělá takové zázraky? Na tváře jsem opět použila bronzer Chanel a tvářenku Nars.

Rty mám ráda přirozené snad ve všech odstínech nude ( což si moc vyskakovat nemůžeme, že :-D). Použila jsem moji oblíbenou Catrice rtěnku v odstínu 53 a přelízla jsem rty leskem ze sady Au naturel " in the flesh" od Kardashian Beauty.

A voilááááá :) Hurá běhat po pochůzkách a na cesty :)..bude to dlouhý den :)


Pac a Pusu

V.

FACEBOOK

Žádné komentáře:

Okomentovat