úterý 8. července 2014

Souboj Sea Salt sprejů ~ Lee Stafford vs. Tony Guy

Ahoj všem,


léto máme v plném proudu a doufám, že si jej krásně užíváte :). Já se hlásím z Německa, kde si ještě pár týdnů pobudu. Počasí zatím ve srovnání s českem pokulhává, ale není to žádná katastrofa. To jsem ale odbočila o tématu dnešního článku. 

Dnes jsem oblezla místní drogérky a jako každý rok, všechny dostupné kosmetické značky nás začínají zásobovat limitkami na léto a různými vychytávkami jak být co nejlépe " olíbnutá od sluníčka " nebo sexy bohyně fesťáků.

Minulé léto přišly na trhy Sea Salt spreje, které mají navodit/vytvořit vlasy jako z od moře. Tedy krásné, nepravidelné vlny, objem a texturu vlasů. Vyzkoušela jsem 2 spreje a teď Vám řeknu, jak si na tom stojí s kvalitou.

1) LEE STAFFORD SEA SALT SPRAY

Leeho jsem pořídila minulé léto v Brně v Tescu na hlavním nádraží v sekci drogerie. Jsem velký fanoušek jeho produktů a vždycky jsem byla spokojená. Tak jsem po Sea Salt Spreji šáhla okamžitě. Balení je klasicky růžové a má menší objem. Zaplatila jsem asi 300,- a šťastně si to štrádovala domů. Podle instrukcí na zadní straně sprej aplikujeme na suché vlasy pro vytvoření okamžitého efektu a objemu, nebo pro mega "bombshell" vlny aplikovat produkt do mokrých/vlhkých vlasů. 



Aplikování spreje do vlhkých vlasů byl docela jackpot. Ráno jsem se probudila s hřívou jako Victoria's Secret modelka, vlasy nelepily, neměla jsem dredy a vlny zůstaly krásně po celý den. Byla jsem tak nadšená, že jsem si druhý den hned našplíchala další várku do vlasů za sucha. A ono ejhle. Všechno co jsem si v nejčernějších snech představovala se splnilo. Z vlasů jsem měla jeden obrovský, ulepený, zacuckaný chucel čehosi co absolutně nešlo nijak rozčesat, upravit, zkrotit, prostě NIC. Takže jsem šla s hlavou pod sprchu. Důkladně našampónovat bylo taky katastrofální. Šampón nepěnil a prostě se té slané potvoře nechtělo z vlasů - horší jak rodit ježka

Dala jsem si pár dní oraz a zkusila sprej opět do vlhých vlasů ( přece když jsem byla spokojená jednou, proč by se zázrak nemohl opakovat?). A on se neopakoval. Zase stejná scéna jako s aplikací spreje do suchých vlasů. Vůbec nechápu, proč to dopadlo tak katastrofálně, když první pokus byl tak super? Je mi to strašně líto, jelikož tuto značku mám ráda a dosud jsem byla spokojná se vším co jsem pořídila. Obaly jsou super, názvy vtipné a vůně taky není na vlasech špatná a je dlouhotrvající...ale tohle se nepovedlo. Nebo jen není vhodný pro mé vlasy :( .

Sea Salt sprej od Leeho už používám pouze v tom případě, když češu klietku a s čerstvě umytými vlásky se nedá moc zázraků spáchat, když jsou heboučké a jemné jako samet - na to je ta potvora dobrá.

Shrnutí: 
Jako texturizing sprej na vytvoření " hrubších vlasů " a lehčí česnání např. účesů na svatbu = ANO
Samostatně do vlasů pro vytvoření " vlásků jako od moře" = NE ( alespoň ne na jemné vlnité vlasy )

2) TONY AND GUY SEA SALT SPRAY

Tonyho jsem pořídila poměrně nedávno a to v miniaturní verzi. Něco na miniaturkách bude, jsou strašně roztomiloučké, vlezou se všude a když je produkt na prd...není mi líto vyhozených peněz, protože logicky jsem zaplatila díky bohu méně peněz než za plné balení. Miniaturka  mne stála 6 Euro v Německém Rossmanovi. Minulé léto byl velký poprask konkrétně okoloto tohoto nezbedy. Po prvním použité chápu proč! 



Podrobila jsem Tonyho rovnou zátěžové zkoušce ve které Lee neobstál - našplícháním na suché vlasy hned jak jsem z obchoďáku došla domů ( nemohla jsem počkat do dalšího dne, nebo než si budu umývat vlasy :-D ). Vlasy jsem měla čerstvě umyté a byly jemné, nedržely tvar a byly prostě jako z myších ocásků. Tento miláček mi s vlasy udělal přesně to, co by správný Sea Salt měl udělat a Lee u toho kardinálně selhal. Vlasy měli okamžitě objem, texturu, messy vlny a hlavně se nedostavil nechutný lepkavý pocit, že jsem si na hlavu nastříkala vodu s cukrem.

I po rozčesání jsou vlasy stále krásné, lesklé, jemné..jako by jsem do nich nikdy nic nenaplácala a žádný Sea Salt sprej se nekonal. 

Do vlhkých vlasů jsem ho zatím aplikovat nezkoušela, ale doufám ve stejný efekt jaký se dostavil u suchých vlasů :)

Já osobně nemám Sea Salt spreji od Tony and Guy vyčítat. Práci co měl udělat splnil. Vlasy vypadjí krásně, nemám na hlavě deku ze zacuckaných, slepených vlasů a nemám nepříjemný pocit rychlejšího mastění jak jsem měla u Leeho. 

Balení je takové " usedlé ", minimalistické, ve srovnáním s Lee Stafford nudné. Pokud ale přičtu nudnému obalu naprosto perfektní produkt se skvělým finišem..není se o čem bavit?


Pokud to není zatím jasné, za mne vyhrál TONY AND GUY. Jsem velmi ráda, že jsem ho nakonec vyzkoušela a rozhodně doporučuji do něj zainvestovat na úkor dorgérkových GOT2BE a ostatních náhražek. V tomto ohledu nemá konkurenci.



Pac a Pusu

Žádné komentáře:

Okomentovat