pátek 11. července 2014

Maybelline Lasting Drama Black Shock gelové linka - First Impression

Ahoj všem,


po poměrně dlouhé době pro Vás mám první dojem z relativně nového produktu. Jistě víte, Benefit přišel na trh s , dle jejich slov " revoluční novinkou " a to gelovou linkou v tužce. Po mém šmejděním v německých DM jsem na naprosto totožný produkt narazila. Nejedná se ovšem o Benefit, ale Maybelline. Nejsem si jistá, kdy se k nám na trh tento mazlíček dostane, ale protože u nás není nikdy nic...tak asi za dlouho :-D.

Za linku jsem vytáhla z peněženky 12 Euro a vesele jsem si štrádovala domů. Při porovnání ceny s Benefitem, jsem zvědavá, jestli kvalita odpovídá ceně nebo nikoliv, protože jsem na Benefití linku moc chvály neslyšela.

Obal je černý, tenký a lesklý.....takže se na něj chytá prach, olepí prstíky od makeupu atd. Zobáček je silikonový a pružný. Podle toho co jsem viděla na youtube a různých beauty blogech nic závratného a obšlehnutého od Benefitu. Otáčením spodní části obalu se na vrch zobáčku dostane samotný produkt a vlastně celé je to postaveno na principu "vystrkování " linky nahoru. Když ovšem linku použijete poprvé, hned po tom, co ze zobáčku sundáte červené bezpečnostní/hygienické uzavírátko musíte delší dobu spodní částí otáčet, než se linka dostane nahoru. Tak se nedivte, že budete třeba 2 minuty otáčet obalem a ono se nic nebude dít :).

(web)


Teď něco k produktu samotnému. Linka je gelové konzistence. Takže nikde neteče, nedělá nepořádek a logicky je tužší než klasická tekutá linka. K nanasení linky na oko stačí opravdu malá část gelu. Při prvním použití se mi stalo, že vyjelo tolik gelu, které by jsem spotřebovala na 5 modelek a ještě by něco zůstalo na mě. Platí proto " méně je více " a je opravdu lepší  otáčet spodní částí pomalu a opatrně, než zbrkle jako já :)

Ukázka toho, kolik produktu vyleze z jedné dávky( resp. z jednoho otočení koločkem :))


Uplně první a trochu větší dávka gelu + zkoušení ohýbání zobáčku a zkoušení možných tlouštěk linky

Protože tužka nemá aplikátor ( stěteček, fiixu,..) dá se s ní poměrně jednoduše operovat a díky silikonovému zobáčku, který je flexibilní a se dostanate do vše úhlů a záhybů oka. Samotná formule gelu je sice dlouhotrvající ( na obalu se píše až 36 hodin ), ale NENÍ voděodolná. To znamená, že na denní nošení je to OK, ale cáchat se s tím v bazénu a u moře by jsem nedoporučila. Můžete dopadnou klidně jako panda nebo medvídek mýval.

Ehm, zase tak voděodolný miláček není :-/


Ještě se vrátím k tomu dlouhotrvajícímu efektu. Sice se pod tekoucí vodou rozmaže, ale takové to tvrdé jádru na ruce/očích zůstane a je poměrně težké to dostat dolů. Nepomáhá na to mýdlo a teplá voda, odličovací mléko, prosby, nadávky....protstě nic. Takaže pokud nemáte doma odličovací přípravek na bázi oleje, nebo přímo odličovač očí...tak možná budete s černýma a ušmudlanýma očima chodit těch 36 hodin. 3x hurá lemra!!

Já osobně jsem velý fanoušek linek a používám je ráda a často. Přivítám tak každé změnšení tohoto produktu, protože tahat neustále s sebou skleněnou krabičku s gelem a k tomu štěteček. Hm moc praktické to není.
Samotný produkt svoji práce odvede. Menší mínus dávám obalu a ne-voděodolnosti. Cena je velmi příznivá a nezničí to peněženky. Pro začátečníky s líčením a děláním linek samotných je to dobrý  pomocník a díky silikonovému zobáčku Vás dobře navede na vytvoření správného kočičího oka. Jen dejte opravdu pozor na dávkování...opravdu vyleze hodně produktu a je ho třeba minimální množství. Proto například pro začátek doporučuji začátek lehce otřít do kapesníku nebo hřbet ruky.

Pokud jste ale nikdy gelové a vlastně žádné tekuté linky v ruce neměla, nenechte se odradit horší manipulací s linkou díky gumovému zobáčku. Chce to trochu zvyku než se naučíte s aplikáotrem manipulovat - dělá to problémy i mě samostné a to mám už pár set hodin odlíčeno :)

Tužku jsem dnes vystavila zátěžové zkoušce. V práci ve vedru a stresu kdy se potíte a lítáte jako hard na holi jsem zhodnotila, že výdrž je velmi solidné, barva drží a nic se neobtiskuje tam kam nemá.

Pokud budete mít cestu do Německa nebo Rakouska, určitě podnikněte návštěvu do místních drogérií :)


To už je vše

Posílám pac a pusu z Německa

V.

1 komentář:

  1. Mám jí a jsem s ní hrozně spokojená. Bohužel se po zpocení rozmaže. Každopádně zatím nejlepší co jsem kdy měla.

    OdpovědětVymazat