čtvrtek 11. září 2014

Z léta do podzimních kabátů ~ aneb podzimní trendy a líčení

Ahoj všem,

ač se nám to líbí, nebo ne - protestujeme jak chceme a lítáme po venku v žabkách a kraťasech, protože odmítáme připustit konec léta..... JE TO TADY!

Já podzim miluju!! Všude se mění barvy, listy jsou krásně barevné, vzduch je krásně čerstvý a nemusím vymýšlet složitě co na sebe - skinny jeans, combat boots a jednoduchý světřík to jistí vždycky :)

Dalším plusem je, že se konečně můžu trochu vyřádit v líčení a pohrát si trochu s tmavšíma barvičkama...přece jen už těch třpytků, lesků a neonových barviček bylo dost!

Podzimu vévodí tmavší a zemitější barvy s nádechem do hněda a vínova. Každému typu pleti sluší něco jiného a ne každý má dovahu hned z fleku na vínovou rtěnku, kouřovky a tmavé linky :). 



Dávkujte barvičky opatrně a nebojte se experimentovat. Na zkoušku si třeba kupte tmavší rtěnku..třeba o odstín nebo dva a noste ji doma, než si na jiný look zvyknete. v tomto období obzvlášť platí pravdilo, že méně je více. Proto zvlášť dodržujme pavdilo : " S výrazným líčením očí nahé rty a naopak ".

Dala jsem pro Vás dohromady takový malý návod barev, která jsou na podzim/zimu in, včetně makeup tutorialu.

LAKY NA NEHTY:


Pořadí z leva do prava:

Essie - Eternal optimist
Maybelline Brocades collection
Essence Color and Go - 158 If I were a boy
Nicole by OPI - Khloé had a little Lam-Lam ( Kardashian Kolor kolekce)
Essie - Tigh High


RTĚNKY:


Pořadí z leva do prava:

M.A.C - Riri Woo ( Riri loves M.A.C Kolekce)
Rimmel by Kate - 111 Kiss of Life
Rimmel - 130 Kiss ME
M.A.C - Tužka na rty v odstínu MAGNETA
M.A.C - Pro Long Wear tužka na rty v odstínu Talk that Talk ( Riri loves M.A.C kolekce )
OCC Lip Tar- STRUMPET
Chanel - 79 Rose Paradise
L'oreal - Carese lesk ny rty v odstínu 402 MYLADY

STÍNY:



Vrchní řada z prava do leva:

Too Faced Chocolate Bar - Cherry Coridal
Too Faced Chocolate Bar - Black Truffle Forest
Too Faced Chocolate Bar - Amaretto
Sleek Showstoppers paletka - Sunset
Sleek Garden of Eden paletka - Evergreen
Too faced Chocolate Bar - Candied Violet
Sleek Snapshots paletka - Sunset ( v Showstoppers paletce je odstín stejného názvu, ale nejsou stejné :) )
Urban Decay Naked paletka - Darkhorse
Sleek Garden of Eden paletka - Python
Sleek Garden of Eden paletka - Eve's Kiss

Makeup Tutorial:





Použité produkty:

Rimmel " Wake me up " foundation
Urban Decay primer potion - Sin
Urban Decay Naked paletka : Naked, Toasted, Hustle, Sin
M.A.C - Blacktrack gelová linka
Makeup Forever Aqua Eyes tužka na oči - odstín 10
L'oreal řasenka - Volumissime
Rimmel Apocalips - 100 Phenomenon
Chanel bronzer

Jako základ jsem použila již můj osvědčený a nejoblíbenější drogérkový makeup Wake me Up od Rimmel. Bázi na oční víčka SIN od UD, který má krásný champagne nádech a stíny tak budou krásně celý den držet a nebudou se slévat. 
Základní barva, která dodá očím hloubku a bude zároveň sloužit jako základ ostatním stínům jsem nanesla matnou světle hnědou barvičku Naked. Celé víčko jsem poprášila stínem Toasted a do vnějšího V jsem nanesla Hustle pro ztmavení a větší dramatičnost. Hustle jsem lehce nanesla i pod spodní linii řas a světlý chapagne odstín Sin jsem poklepala vnitřní koutek oka a zapracovala společně s Hustle pod řasami. 
Černou tužkou na oči jsem aplikovala na spodní linku oka a gelovou linkou jsem definovala vrchní řasovou linii a udělala jsem menší ocásek pro efekt kočičího oka.

Protože má makeup v sobě lehké třpytky, chtěla jsem je nechat prosvítat a pleť jsem nepudrovala. Lehce jsem vykonturavala tvářem bronzerem od Chanel a lesk přelízla tělovým leskem od Rimmel. 

Doufám, že se Vám článek líbil a cítíte se inspirovaní na podzimní líčení a trendy :) Kdyby jste měli nějaké otázky, poznámky - neváhjete se na mne obrátit v komentářích, na Facebooku a na Instagramu :)
Checkni Beauty Mark na Instagramu !


Pac a pusu

V.

P.S : To, že se takto s podzimním líčením vypořádávám já, neznamená, že musíte i Vy. Nikomu nic nediktuji. Krása makeupu je v tom, že ho můžete kdykoliv setřít a začít znovu :)



Žádné komentáře:

Okomentovat