pátek 17. října 2014

Jak mi Ziaja zachránila pleť

Ahoj všem,

jsem takový typ člověka, který neustále bojuje s různými krémy na pleť a snaží se najít ten ideální match. Nemám to s krémy docela jednoduché.

Pokud na sebe namažu nějaký nekvalitní krém, okamžitě mi vyskočí okolo brady krupička, když je pleť přesušená tak mám jemnou krupičku na čele a když není  výrobek dostatečně hydratační, tak nemůžu asi otevřít pusu, jak pleť pne. Co si budeme vykládat, je to docela boj.

Vrcholem bylo, když mi na moji "saharu" kosmetička doporučila " lehký gelík ", který po týdnu letěl do koše, protože jsem měla po obličeji suché mapy. Nějak jsem se nepozastavovala nad tím, že gely jsou spíš pro mastnou pleť a říkala jsem si, že kosmetička ví co dělá. To už je ale uplně jinný příběh.

Asi rok zpátky jsem si objednala LadyBox ( tehdy SenzaBox), ve kterém byl denní hydratační krém Ziaja a olivovým olejem ( ?, doufám, že to píšu dobře ) a zamilovala jsem se. Poprvé v životě jsem něco dopotřebovala do uplného konce produktu aniž by krém stihl expirovat. Potom jsem na tuto značku nějak zapomněla a pořád jsem se hledala. Teď před prázdninami než jsem odjela do Německa, jsem šla na čumendu do TETA drogérie a na zkušenou koupila Ziaja Mléko a Toner s kozím mlékem, noční krém s kozím mlékem a denní krém s kakaovým máslem.


Celá " kozí " řada
(web)


Krém s kakaovým máslem
(web)



Upřímně a bez okolků musím říct, že jsem se hrozně zamilovala a tak kvalitní produkt v porovnání s cenou mi příjde spíš jako špatný vtip. Obzvlášť se stal mým oblíbencem noční krém s kozím mlíčkem, který je hutný, pořádně mastný a zhydratuje pleť přes noc. Krémy jsou vhodné pro citlivou pleť ( já jsem se neosypala ). I přes to jak je krásně našlehaný a mastný se mi nestalo, že by jsem měla na obličei nějaký mastný film a ucpané póry - vše se krásně vstřebá a pracuje tak jak má a kde má :) 

S tím kakaovým máslem ale nejsem tak spokojená ak s kozí řadou. Příjde mi takový " mokrý ". Když ho nanáším na pleť, konzistence drhne, špatně se roztírá a připadám si, jako by jsem měla mokrý obličej. Co to ale vyvažuje je ta úžasná vůně! Není to vyloženě propadák, ale dle mého je vhodnější pro někoho se smíšenou / normální pletí.
Tato značka se ovšem docela špatně hledá, neměla jsem na ni stěstí  nikde jinde, než v drogériích jako Jasmín, TETA a takové ty obchůdky se vším. Cenově jsou krémy více jak příjemné a přesáhnou něco máe přes 100 Korun.

Já osobně jsem se značkou velmi spokojená a nehodlám na našem partnerství ( rozuměj moje pleť a krém ) nic měnit. Rozhodně by jsem doporučila všem aspoň jeden produkt aspoň vyzkoušet ( Zahlídla jsem někde i cestovní balení ). Když nebudete spokojené, na nohy bude taky určitě fungovat a cena není nějak přemrštěná....takže nebudete tak moc plakat :)

To je pro dnešek vše, neutopte se v kalužích od deště ( v Brně leje jako z konve) a užite si víkend!

Pac a Pusu

V.

Žádné komentáře:

Okomentovat