středa 29. října 2014

Recenze: MAX FACTOR Skin Luminazer make-up

Ahoj všem,

v dnešním příspěvku se budeme trochu věnovat make-upům. Používat drahé makeu-upy umí každý, ale najít ten pravý, který je cenově dostupný a přitom kvalitní? To je jako hledat jehlu v kupce sena.

Tentokrát jsem se zaměřila na značku Max Factor. Vždycky jsem jejich stojany trochu ignorovla a mám nějak zafixováno, že jejich produkty jsou vhodné pro starší a možná trochu mastnější pleť. Nedávno ale upoutal moji pozornost tento nezbeda, který se tváří jako lehký, rozjasňující make -up. Pokud už delší dobu čtete můj blog, tak víte, že cokoliv má na sobě naspáno " rozjasňující " ( nebo se tak aspoň tváří ), jdu po tom jako slepice po zrní.

Makeup má pumpovací balení a je vyráběn v 5ti základních odstínech. V samotném produktu je spirálka s rozjasňujícím sérem/krémem. To by mělo obsahovat nějaké rozjasňující částečky, které právě tvoří ten krásný finish na pleti.

Odstín, který jsem si pro sebe vybrala a který mi nejvíce vyhovola byl 2 nejsvětlejší s názvem 47 NUDE.

(web)



Dříve než na sobě jsem dala make-up na vyzkoušení mamince. Hlavně, protože více hlav více ví, má plně jinou strukturu pleti a je o pár let starší jako já. Docela se mi potvrdila moje zkušenost z předchozích let. Make-up  seděl perfektně jako druhá kůže, nijak ji neiritoval, perfektně kryl a zakryl drobné vrásky. Mamča má smíšenou až mastnou pleť s drobnými vráskami a neměla nejměnší problém. Pochvalovala si, jak se krásně a jemně nansáší a vrásky zacelí.

1 dávka produktu

Lehké rozetření a ukázka konzistence.

Rozetření makeupu na hřbet ruky. Kráááása, ne?


Když jsem make-up zkoušela ráno já, musela jsem jí dát za pravdu. Produkt je hodně nadýchaný až jemně pěnové konzistence. Kryje perfektně, pleť prozáří a je velmi příjemný. Jedna věc mi ale vadí a to je právě to pěnové složení, které se opravdu na moji suchou pleť nehodí. S nanášením jsem měla lehký problém, protože je hutnější konzistence a přišlo mi, jako by moje prsty s pletí dřely a koťátku se na tvář prostě nechtělo.

Když make-up nanesu na "nahatou" pleť bez krému, kůže okolo brady mi lehce zčervená a vyskočí lehká krupička, která ale po chvíli zmízí. Je to prostě moje citlivá a přesušená pleť. S krémem, který nanseu na pleť cca 5 minut před aplikací a pleť má nějakou první vrstvu - BEZ PROBLÉMU A JE TO KRÁSA!!

Můj verdikt je docela jednoznačný. Make-up je to perfektní, krásně kryje a má přirozený finish. Dovedu si představit nosit i na sobě a nebudu nějaká cíťa a prostě si před nanesením make-upu dám hydratační krém a bude. Pokud jste ale někdo s mastnější/smíšenou nebo normální pletí, tak ho určitě vyzkoušejte, protože nebudete litovat :)

To je vše, omlouvám se, že jsem Vás nechala na tento příspěvek čekat. Slibuji, že se polepším!

Pac a pusu!

V.

1 komentář:

  1. Mas pravdu, mam normalni plet a tohle je prvni make-up, ktery mohu nosit, zadna masko, je super:) Skoda, ze ti dela trochu neplechu na pleti..

    OdpovědětVymazat