úterý 7. října 2014

Proč je málo VŽDY více?

Ahoj všem,

tento příspěvek nejspíš nebude o tom, které rtěnky jsou nejlepší na zimu a který krém nejvíce hydratuje pleť. Poslední dobou jsem co se týče krásy a líčení docela procitla a začínám milovat jednoduchost a nepřeplácanost všeho.
Připadá mi, že poslední dobou se většina z  nás stala obětí jakéhosi pocitu, že musíme za každou cenu vypadat nejlíp a nejvíc vystajlovaně, i když jdeme s košem.

Tím ale nechci říct, že by bylo něco špatného na tom se pěkně obléct a starat se o sebe. Mluvím o panické hrůze vylézt na ulici aniž by jsme měli namalované řasy, makeup a dokonale vyladěný outfit? PROČ? Samozřejmě chápu, že je každého věc, ale opravdu MÁLO JE VÍCE. Proto jsem se rozhodla jít zpět k základům. Nemám umělé nehty, nalepené řasy a napletené vlasy. Nemám potřebu mít drápiska s kamínky a nemoct si zapnout kalhoty a rozdělat pytlík ( éra dlouhých kočičích drápků RIP). Lepit si umělé řasy, když jdu do školy a bát se vyčesat si vlasy, aby někdo nepoznal, že mám příčesky? PROČ?

Naopak jsem ráda, když celý víkend neřeším, jestlli do obchoďáku půjdu namalovaná, jak sladím líčení s oblečením a nemám mindrák, že jdu do kina jen tak v riflích a bílém tílku.
Upřímně i chlapům je jedno jakou barvu nehtů máme, jak jsme namalované ( připadá jím to všechno stejné :-D). Když si vezmu příklad ze světových modelek - nepamatuji si, že by jsem nějakou kdy na Instagramu, neo ve módních časopisech viděla zmalovanou, napletenýma vlasama, příčeskama a drápkama jako kočička. 

Nechci navodit dojem, že tímto odsuzuji všechny s umělými nehty, příčesky a nalepenými řasami, pokud Vám to dodává důvěru a cítíte se tak lépe? JEN DO TOHO. Ale dělat to protože nevím co s penězma a jak se vytunit? - Příjde mi to zbytečené a mít fóbie z toho, že nebudu jednou dokonalá. Samozřejmě musím hodit špínu i sama na seba a zavzpomínat, kdy jsem sama nosila dlouhé nehty a vstávala o 2 hodiny dříve, aby jsem se nachystala. Asi stárnu, ale raději se pomazlím a poležím se svým přítelem ráno v pelechu, než aby jsem stepovala před zrcadlem. Raději si nalakuju sama nehty, než se dívat jak mi umělotinky  po týdnu odrůstají a navíc ušetřím.

To je asi vše. Pravděpodobně tento blog ani nevyvěsím, protože si tady spíš tak fňukám a stěžuju. Jen chci ještě jednou říct, že je to můj pohled ( a taky většiny chlapů ) na věc. A takové měnší zamyšlení....asi by mě přešla chuť, kdyby mi v restauraci servíroval někdo jídlo s nehtama dlouhýma jak 5 centimetrů, nebo mi tak balil šunku v Albertu :-D

Tímto končí můj příspěvek a prosím, nesežerte mě :-D

Pac a pusu všem

V.

1 komentář:

  1. Souhlas. Dlouhý lopaty se štrasem, řasy jak plácačky na mouchy a clip vlasy - jedno velký BRRRRR. A k tomu hadry z asijských eshopů a fejkový doplňky. Mezi lidi nenamalovaná nechodím, jednak jsem starší ročník (tak mám ohledy k okolí:-)) a jednak se cítím líp aspoň trochu upravená. Nic se nemá přehánět

    OdpovědětVymazat