čtvrtek 2. října 2014

NUDE BABY

Ahoj všem,

na napsání tohoto článku jsem se tešila jako malá. Miluju nude rtěnky a podle mého jich není nikdy dost. Já osobně jsem stále za honbou toho dokonalého nude odstínu rtěnky, která bude přirozená, nebudu mít rty jak napatlané korektorem a nebude ani moc růžová a broskvová. Až ji objevíte, dejte mi rozhodně vědět :-D !!

Snažila jsem se pro Vás namíchat dostupnější mix, který Vám neutrhne peněženku a po kterých nebudete mít morální kocovinku. Všechny rtěnky a lesky jsem na vlastní kůži vyzkoušela, otestovala a holčičky úspěšně prošly zatěžkávacím testem :) Celkem jsem dala dohromady 5 rtěnek a 3 lesky na rty, aby byla škála různorodá. Doufám, že Vám nějaká nude rtěnečka/lesk padl(a) do oka.

Jen sem přihodím ještě jednu poznámku. Pokud se někdy nestačíte divit, proč rtěnka vypadá jinak na hřbetu ruky, když si ji zkoušíte a jinak na rtech - tady je vysvětlení : Protože rtěnka se tváří jinak na kůži, kdy je "tělové barvy" ( ha!) než na rtech, které jsou " růžovoučké" a mají jinou teplotu. Pokud chcete dosáhnout přesně toho Vámi požadovaného nude odstínu i na rtech, stačí je přetřít makeu-pem, když jej nanášíte na pleť. Tím se růžová barva vymizíkuje a vy nemusíte přemýšlet nad tím, jestli jste omylem nevzaly špatný odstín :)







Pořadí z leva -> prava ( z vrchu-> dolů ):
  • Rimmel Latsing Finish Lipstic - 070 AIRY FAIRY - tmavší tělová s růžovým podtónem, krémová konzistence, vůní mi připomíná karamel, nevysušuje.
  • Rimmel Lasting Finish by Kate Lipstick - 03 - tělová z hnědým/karamelovým podtónem. Perfektní nude ve style Kylie Jenner. Hodí se i pro opálenější a tmavší pleť- v létě luxusní! Matnější finish, ale rty nevysušuje.
  • Catrice Ultimate Colour - 240 Hey Nude - Moje nejoblíbenější drogérková nude rtěnka. Je studenějšího podtónu, krémové struktury. Pozor ale při aplikaci - pokud to s natíráním přeženete, rty působí lehce mrtvolně. Rty nevysušuje a krásně voní.
  • M.A.C Lipstick ( LUSTRE )- A81 HIGH TEA - Tato rtěnka je mojí srdeční záležitostí, protože je to první M.A.C rtěnka, kterou jsem si koupila. Není to typický nude odstín, protože je lehce do zlatova s jemnými třpytkami. Vypadá božsky na opálené pleti, ale bledulkám sekne:)
  • YSL Rouge Volupté Shine - 15 - Nesmírně hydratační a lesklá nude rtěnka od YSL v korálovém podtónu. Při jedná vrstvě je to opravdový " naháč " a při více aplikací hází na rtech krásnou, svěží a sexy korálovou barvu! MILUJEME SE NEJVÍC!!!
  • NYX Butter Gloss - Créme Brulee - Tento lesk je můj nejvíce oblíbený NUDE, který jsem snad kdy vyzkoušela. Nádherná vůně, krásná máslová konzistence, perfektní a přirozený nude odstín, který nosí Kim Kardashian. Navíc NYX nestestuje na zvířatech, tudíž chlupaté pacičky a čumáčky zůstaly uchráněny!!
  • Rimmel Apocalips - 100 PHENOMENON - Perfektní příklad tělového lesku, se kterým když se to přežene nastoupí efekt mrtvolky. Barva je nádherná, struktura krémová a výdrž taky uspokojiná ( má mít vlastnosti rtněky ale konzistence lesku - stejně jako Butter Gloss ), ale když se to přežene, nevypadá to hezky. tady platí méně je více!!
  • Beautiful Movement Cosmetics - NUDE - Tato veganská, vegetariánská,minerální a cruelty free kosmetická řada má na svědomí další nahatý počin který miluji. Opět ale stejný případ jako u Apocalips, méně je více. Konzistence je lehká, nelepivá, ale občas se na vnitřních stranách rtů slévají do takového rantlíku. Značka je opět cruelty free - netestována na zvířatech po celém světe jako NYX. Seženete na http://www.beautifulmovementscosmetics.com (placeno mi není, jen sdílím se světem :))


To je pro dnešek vše!

Doufám, že jste inspirování co se týče naháčů. Pokud máte nějaké své favority, neváhejte se podělit :)

Posilám pac a pusu

V.





Žádné komentáře:

Okomentovat