pátek 3. října 2014

Rozbalujeme: Ladybox ~ zářijová " BACK TO SCHOOL " edice 2014

Ahoj všem,

dnes pro Vás mám už 2 článek tohoto týdne :). Právě jsem pro Vás rozbalila, vyzkoušela a pořádně obkoukla zářijovou edici Ladyboxu. Téma tohoto boxíku je jak je již nahoře zmíněno " BACK TO SCHOOL " aneb sbohem léto a AHOJ ( meh ) podzime/zimo. Proto je to drtivé množství rozmazlujícíh a pečujících přípravků, které nám má ty tmavé a studené večery zpříjemnit :)

Nejdřív začnu krabičkou, která je pevná v baby pink odstínu. Už jen z toho mám radost, protože ji využiji i prázdnou na "uklizení" různých serepetiček.





V krabici se nachází celkem 4 produkty. 2 jsou v cestovní verzi, 2 v plném balení a navíc 2 vzorečky. Boxík je pěkně vyvážený a je tu od každého něco. Nestalo se tedy, že by jsem se cítila v něčem ošizená. Možná by jsem uvítala mini verzi hydratačního krému, protože moje pleť v zimních a podzimních měsících je jako šílená!



A teď přejdeme k samotným produktům:

1) Dermacol Aroma Ritual " Revitalizační tělové mléko s vůní sicilksých pistácii " - plné balení.

Krásně voňavé tělové  mlíčko v praktické tubovém balení s olejem ze sicilských mandlí? ANO PROSÍM! Mléko se se sice nelepí, ale hůř se roztírá :/. Akorát vůni mi připomíná spíš mandle, než pistácie - ale to je čistě subjektivní věc

2) RITUALS " Sprchová pěna s mandlovým olejem a indickou růží " - cestovní verze

Miluji RITUALS a vždycky mám radost, když je mýdlo pěnové konzistence. RITUALS mýdla jsou vždycky krásně voňavé a výdrž je dlouhá. Plus je i cestovní balení, protože se vleze všude do kabelky.


3) SUMITA BEAUTY " CHAMPAGNE EYE SHADOW PENCIL " - plná verze

Docela jsem se zaradovala, když jsem na letáčku četla, že budu mít krásné stíny v tužce v odstínu champagne. Nejsem si jistá, jestli se definice odstínu " champagne " změnila, ale naposledy co jsem se dívala je champagne odstín tělový se třpytem a zlatavým nádechem. Místo toho mám v boxíku hnědé stíny s nádechem do bronzova a lehkým stříbrným třpytem.

Nicméně je balení praktické, stíny skvěle pygmentované a dobře se roztírají. Nejsou ale voděodolné a další mínusem je, že samotný stín není vysunovací, ale tužka se musí ořezat. Když ale pominu odstín, jsem spokojená a drobnější chybky odpustím.







4) LAVERA " Bio - pomeranč, Bio - Rakytník " krém na ruce -cestovní balení

Roztomilá malá tubička s krásně voňavým krémem. Ten má hustou a našlehanou konistenci, voní po citrusech a stačí ho oprvadu málo k natření celým pacek. Plus je ideální mini balení do kabelky.




Vzorky: Bare foot tělový krém a Valeda pupalkový denní krém - vyzkouším a jsem zvědavá :)




Já osobně jsem s boxíkem velmi spokojená a pokud jste nikdy nezkusily odebírat své beauty krabičky, určitě to alespoň jednou riskněte. Toto je můj druhý Ladybox a jsem opět velmi spokojená a velmi jej doporučuji i ostatním. Mrknětě  a udělejte si obrázek na www.ladybox.cz  :)

To je pro dnešek vše,

Posílám pac a pusu

V.

P.S : Ladybox mi boxík ani nezaslal, ane nesponzoroval. Krabičku jsem pěkně zaplatila sama a recenzi nikdo neovlivňoval <3


Žádné komentáře:

Okomentovat