úterý 7. října 2014

První pomoc : Bolavé a popraskané rty

Ahoj všem,

blíží se zimní měsíce, kdy fouká nepříjemný vítr, teploty klesají a my mrzneme. Nejenom že nám venku mrznou ruce a nohy, ale také nepříjemně a bolestivě praskají rty a jsou vysušené. Toto jsou moje osobní a osvědčené triky, které Vám zaručí, že rty zůstanou jemné, vláčné a nerozpraskané.




1) Lip Scrub aneb peeling na rty. Nejznámnější je a nejvíc profláknutý je beze sporu lip scrub od Lush s příchutí Bubblegum! Růžový a cukrový zázrak v malém kelímku! Postup je velmi jednoduchý,:nanesete na rty lehkou vrstvu, když máte pocit, že přebývá velké množství odumřelé a suché kůže, Prstíkem trochu pojezdíte po rtech a na konec slíznete :) Scrubík je opravdu z cukru, tudíž se nemusíte bát o své zdravý. Lush je navíc přírodní, veganská, vegetariánská značka, takž na sebe neplácáte a neslízáváte nějaké chemické výtvory.
Scrubík Vám zaručí jemné rty bez suchých míst a přejížděním a lehkým třením scrubíku o rty je i krásně prokrvíte. No není to zázrak?

2) Clarins Instant Light Natural Lip Perfector. Tento produkt používám stabilně už něco málo přes rok. Prodává se ve 3 odstínech, rty krásně hydratuje, jemně přibarví a dodá rtům lesk. Používám ho nejvíce na podzim/ v zimně, protože se rty dělá zázraky - vyhladí a zamaskuje menší prasklinky. Na rtech je velmi příjemný a hlavně nelepí! Když mám tedy rozmazlovací náladu, toto je můj svatý grál po kterém vždy sáhnu!

3) Vazelína! Spousta lidí podceňuje efekty a účinky staré dobré vazelíny. Tento malý nezbeda se nehne z mého nočního stolku. Protože mám extrémně přesušenou pleť, používám ho občas večer na obličej, ruce, a nehty. Nejlépe se mi ovšedčil, když jsem měla období do krve popraskaných a přesušených rtů. Vždy nanesu tlustou, ale opravdu tlustou a poctivou vrstvu na rty a nechám přes noc působit. Ráno jsou rány zaceleny a z 90% vyléčeny. ZÁZRAK! Dalším plusem, že vazelína není finančně náročná a spotřebujete velmi malé množstv, protože je opravdu mastná ( nečekaně ). Jedno balení Vám tedy vystačí na dlouhou dobu.


4) Palmer's balzám na rty. Tento balzám jsem objevila minulou zimu, kdy jsem zoufale potřebovala balzám na rty, protože jsem docela hodně cestovala a samozřejmě zapomněla ten svůj doma. Vzduch v letadlech je suchý a změna klimatu a neustálý pobyt v klimatizovaných prostorech mi tak moc nepomohl. Palmer's má úžasné příchutě balzámů. Kakaové máslo má skvělé léčivé účinky. Samotný produkt má strukturu takového gelu ( není přímo tekutý ), rty krásně promastí, vyživí ,leskne se a voní! Příchutě a vůně jsou čokoláda a peprmint, nebo čokoláda a višně!


To je vše!

Doufám, že článek se Vám líbí a aspoň trochu pomohl, nebo inspiroval. Pokud máte nějaké své svaté grály a tajé zbraně, podělte se s ními v komentářích :)

Pac a pusu

V.

Žádné komentáře:

Okomentovat