úterý 4. listopadu 2014

MOTD: Inspirace Kylie Jenner

Ahoj všem,

na tento příspěvěk jsem se velmi těšila a poctivě jsem si dělala research na produkty. Kylie Jenner je nejmladší ze sester Kardashianových a poslední dobou zaujmula své fanoušky sérií Instagramových fotek, kde jí to prostě sekne! Netrvalo dlouho a celý beauty svět zachvátilo šílenství jak její osobitý, jednoduchý a zatraceně sexy look napodobit. Ví se, že Kylie používá tužku na rty od M.A.C, ale jaký odstín? To byla ta otázka a já poctivě zapátrala.

Její líčení je jednoduché, matné a nevtíravě výrazné. Perfektně sjednocený matný základ bez přehnaného konturování, výrazné obočí, dlouhé řasy jako křídla motýlů a RTY!




Kylie střídá 3 tužky od M.A.C, které mají perfektní matný, nude základ s podtónem do hněda a karamelova. Ne žádné broskvové, růžovoučké nude odstíny v barvě pleti, ale sexy nudev tónu rtů!
3 odstíny které jsou přesně ty stejné a můžete je mít taky jsou: SOAR, SPICE a BOLDLY BARE. V nedávném rozhovoru Kim Kardashian sama řekla, že SOAR  a SPICE Kylie sama používá a dokonce se líčí na veškeré akce a červené koberce ( Ta holka se mi opravdu líbí, jak si na nic nehraje ).
M.A.C sice není žádná levná kosmetika, ale pořád je cenově dostupnější, jako například dekoratvika od Chanel, Dior nebo Tom Ford.

Já sama jsem líčení nijak nehrotila a opravdu se snažila zaměřit jen na výrazné rty. Jak se Vám líčení líbí? Líčení bylo challenge na 5 minut a chtěla jsem zvýraznit opravdu jen rty, celý vzhled Kylie jsem nijak nekopírovala :)



(web)

Pleť :
Perfection Lumiére makeup od Chanel
Bronze de Soleil bronzer od Chanel
Orgasm tvářenka od NARS

Oči:
L'oreal Volumissime řasenka
FAINT stín od Urban Decay na vystínování obočí
Gimme Brow gel na obočí od BENEFIT

Rty:
SOAR tužka na rty od M.A.C

* Jako Kylie nevypadám a rozhodně si na ni nehraji, nebo se Vám snažím namluvit, že pokud si tužku koupíte, budete jako ona :) Svícení na obou fotkách je odlišná a moje rty jsou ve skutečnosti více tmavší :)

** Odkaz ZDE na rozhovor s Kim

To je vše

Pac a pusu

V.

2 komentáře:

  1. Rozhodně si mnohem hezčí a víc sexy než to Kardashianovic pometlo:-). Máš nádhernou pusu.

    OdpovědětVymazat
  2. Martino, moc děkuji. Vážím si toho strašně moc <3

    OdpovědětVymazat