středa 19. listopadu 2014

A little party never killed nobody!

Ahoj všem,

blíží se nám období Vánoc, svátků, zběsilých nákupů dárků a večírků. Osobně nemám ráda shon, které Vánoce představují a nákupním centrům se už od začátku listopadu výhýbám jako čert kříži. V dnešním příspěvku by jsem se chtěla držet nadcházející sezóny a inspirovat Vás líčením na Vánoční party.

Krása líčení je v tom, že nic není definitivní a vždy můžeme začít od začátku, trochu přidat, nebo ubrat. Trendy na každou vánoční sezónu jsou jasné : třpytky ! Čím víc se to třpytí, má odlesky, nebo dokonce háže prasátka tím líp :).

Já jsem pro tento příspěvek (ano, bude jich víc) připravila klasiku- tedy rudé rty, lehké zvýraznění klenby víček a samozřejmě jsem nevynachala třpytky.







Použité produkty jsou následovné:

Tvář:

Max-Factor Skin Luminazer Make-up. Recent ZDE
Dermacol Corrector palette
NYC korektor - LIGHT
Dermacol Mineral compact powder ( třpytí se!!! :-D )
Chanel Soleil Tan de Chanel bronzer
NARS Orgasm tvářenka

Oči:

Naked Basics palette
W.O.S na celé víčko jako základ pro sjednocení barvy
Naked 2 pro zvýraznění klenby víčka a jednoduchý kouřový vzhled
Faint na ztmavený a větší hloubku kouřového vzhledu na víčku a také pro definici pod spodním víčkem
Venus na zjemnění celého oka jsem nanesla do vnitřního koutku oka
Make-Up Forever Star powder # 303 - na fotce se vůbec nezachytily :-(
L'oreal Volumissime řasenka
Benefit They're real push up line

Rty:

M.A.C Riri Woo rtěnky z kolekce Riri loves M.A.C

Doufám, že se Vám líčení líbí a aspoň trochu Vás bude inspirovat a naladí do třpytivé, Vánoční nálady.

To je vše

Nezapomeňte kouknout na INSTAGRAM, kde jsem prakticky pořád a hrozně ráda si s Vámi povídám :)

Pac a Pusu

V.

Žádné komentáře:

Okomentovat