pondělí 10. listopadu 2014

Ovíněná Maybelline Color Tattoo - recenze

Ahoj všem,

po dlouhé době tu pro Vás mám recenzi, která se perfektně hodí na toto počasí a sezónu. Jedná se o vínové, matelické a krémové oční stíny od Maybelline. Jejich Color Tattoo dostanete snad ve všech drogériích a jedná se o stálý kousek v jejich barevné škéle.

Odstín je 70 Metallic Pomegranate a v kalíšku má nádhernou, třpytivou, vínovo - fialovou barvu. Ideální na podzim/zimu. Nemusíte se ale bát, na očích to není ale taková divočina jak se zdá. Když jsem udělal swatch na ruce, tváří se jako tmavě hnědá s fialovým nádechem a na sluníčku ( pod bleskem ) se krásně třpytí. Je krémové, máslové konzistence a pěkně se s ní pracuje jak prsty, tak štětcem ( použila jsem Real Techniques Shading Brush ).



Celá řada Color tatoo by měla mít 24 hodinovou výdrž. Protože se ale poctivě snažím odličovat, nemůžu potvrdit tu výdrž 24 hodin, ale minimálně 6 až 8 to s přehledem zvládne. Dalším plusem je, že se krémová konzistence neslévá do linek na víčkách, jak to některé mají ve zvyku. Co jsem ale zaznamenala je, že nejsou voděodolné. Tudíž nedoporučuji tancovat mezi kapkami deště, nebo skákat do bazénu.

Balení je pevné, skleněné a odstín je napsán na vrchní části uzávěru, tudíž se zde nemůže stát problém jako u Bourjouis, kde se název musí sloupnout.






Já osobně jsem se do toho nezbedníka zamilovala a dovolím si tvrdit, že barva není jen podzimní/zimní záležitostí a budu ji nosit celý rok. Protože produktu není třeba velké množství na aplikaci, vydrží Vám dlouho a v porovnání s cenou a dostupností je to zázrak.

Produkt je krásně krémový, snadno se nanáší a zpracovává. S kvalitou se skoro může rovnat Make-up Forever Aqua Eyes, ale s tím rozdílem, že Color Tattoo není voděodolný.

Doufám, že se Vám recenze líbila a posílejte mi náměty na další buď do konetářů, nebo na FACEBOOKU a nezapomeňtě dát like, ať je naše kamarádství oficiální :)


To je pro zatím vše!

Pac a Pusu

V.

1 komentář:

  1. Já používám Color Tatoo taky jako bázi pod oční stíny. Mám jistotu, že vydrží opravdu celý den! ;)

    A.

    OdpovědětVymazat