neděle 23. listopadu 2014

Cruelty free Vánoční líčení ~ zvířecí kožíšky netrpěly

Ahoj všem,

dnešní příspěvek se opět bude držet trendu Vánoc. Rozhodla jsem se ale, že se zaměřím pouze na jednu specifickou vlastnost produktů a to těch, které nejsou testovány na zvířátkách.

EU vydala vyhlášku, že se nesmí dovážet a prodávat v Unii kosmetika a líčidla, jež prošli testy na zvířatech. Proto nyní není problém s čistým svědomím nakupovat kosmetiku a nové vychytávky v drogeriích (o high end značkách si nejsem jistá).

Jsou ovšem zančky, o kterých je známo, že jsou veganské a netestovány na zvířátkách už od samého začátku a mají na tom postaven branding. Pokud si ovšem objednáváte samy produkty například z Číny, vše pravděpodobně testováno na chlupáčích je, protože tam takový zákon ustanoven není :-/. Končím tímto se vzděláváním a začněme s líčením!


Jako základ na pleť jsem použila sypký minerální make-up britské značky BM Cosmetics, což je řada minerálního, veganského, vegetariánského líčení, netestovaného na zvířátkách.

Protože je to sypký make-up je spíše vhodnější pro normální, smíšenou nebo mastnou pleť. Pro suchou jí moc nedoporučuji. I když jsem použila jako základ hydratační krém, pořád jsem cítila pnutí na tvářích a v okolí brady. Kryje ale perfektně a krycí schopnosti se dají i nadstavit více vrstvami. Korektor jsem použila od stejné značky.

Primer na oči jsem použila od Urban Decay v champagne odstínu a dále jsem si vyhrála s Chocolate Bar palette od Too Faced - recenze i s vyfocenými stíny je ZDE! Cílem celého líčení bylo dosáhnout zlatých, zářivých víček s jemnou linkou na očích a tmavými rty.

Stíny jsem použila: Créme Brulé - zlatý stín na vystínování celého oka i pod spodní linií řas.
                Marzipan- chapagne/stříbrný stín do vnitřního koutku oka na projasnění a optické zvětšení.
                      Salted Caramel - studený hnědý stín spíše do oranžova pro prohloubení oka nanesením do záhybu víčka.
                     Chamagne truffle -  champagne stín v růžovým nádechem pod obočí na jeho rozjasnění a větší definici.
              White chocolate - matný slonovinový stín jsem použila na zjemnění přechodu mezi záhybem oka a obočím. Vše tak zapadlo k sobě a nikde nejsou hrubé přechody a tvrdé linie.

Na rty jsem použila Lip Tar v odstínu Strumpet, což je krásná vínová barva s ohromným leskem a mátovou vůní. Obtiskává se ale ze začátku na rty, tak opatrně :)

Obličej jsem lehce dokoturovala minerálním bronzerem také od BM Cosmetics a řasenku jsem použila moji milovanou a osvědčenou Vollumissime od L'oreál

Protože jsem základ na pudrové bázi, není třeba pro mě pleť nějak fixovat.









Celý list použitých produktů včetně odstínů:

Make-up: BM Cosmetics minerální makeup v odstínu HONEY DAWN
Korektor: BM Cosmetics korektor v odstínu VANISH
Bronzer: BM Cosmetics bronzer v odstínu SUMMER WARMTH
Primer: Urban Decay Eyeshadow primer v odstínu SIN
Stíny: Too Faced Chocolate Bare palette: CRÉME BRULÉ, MARZIPAN,SALTED CARAMEL, CHAMPAGNE TRUFFLE, WHITEL CHOCOLATE
Linka: Maybelline  černá gelová linka na oči
RTY: Lip Tar v odstínu STRUMPET
ŘASENKA: L'oreál Vollumussime
ROZJASŇOVAČ: Lush Lustre tělový pudr




A to je vše!

Lehké jak facka, rychlé a hlavně efektivní. Garantuji, že tento look vypadá nádherně, žensky a hodí se buď na vánoční večírek nebo jakoukoliv párty. Pro odvážnější klidně i na denní nošení :)

Mějte pěkný den

Pac a Pusu

V.

* tento příspěvek NENÍ sponzorován, vše jsem si koupila za své vlastní peníze:)
** Stránky BM Comsetics jsou ZDE
                              

Žádné komentáře:

Okomentovat