úterý 25. listopadu 2014

Zimní oblíbenci

Ahoj všem,

podzim se nám pomalu přehupuje do zimy, staví se Vánoční trhy, nákupní šílenství narůstá a pro mě je čas se s Vámi podělit o moje svaté grály přes zimu. Heslo zní : " Hlavně nohy v teple a pohodlně" !




1) Lancome Trésor in Love

Parfém, který jsem 2 roky zpět dostala od přítele a teď si k němu nacházím svoji cestu. Je to těžká, květinová vůně, která se perfektně hodí na zimní období. Pokaždé mi přijde, že se na mně prozvoní jinak a pokaždé jsem zvědavá co z toho bude :)

2)NYX Butter Gloss v odstínu Créme Brulé

Konečně jsem našla perfektní nude lesk na rty, který je pigmentovaný, drží na rtech, nelepí se a má příjemnou konzistenci. Dalším plusem je karamelová vůně a chuť. Když jsou dny, kdy nemám náladu se otravovat se rtěnkou a vymýšlet složité barevné kreace, sáhnu po tomhle koťátku a nikdy nejsem zklamaná. Koupíte NYX v Douglasu a cena je do 200 Kč.

3) Essie zimní limitovaná edice v odstínu " Jiggle hi, Jiggle low"

Tento lak jsstemohli zahlédnout na mém INSTAGRAMU v akci. Je to krásná stříbrná, bohatá barva. Na světle v určité poloze háže odlesky do zlata. Nehty s ním mám nalakované už týden a krásně drží bez jediného odloupnutí. Nekupuji Essie laky v ČR, ale ve Rakousku. Cena za kus se pohybuje okolo 9 Euro.

4) The Body Shop Vánoční krém na ruce

Miluji Body Shop a jsem schopná tam nechat velké peníze. Jejich krémy, tělová másla a prostě  všechno je k sežrání. Teď dokonce došli na trh s Vánoční limitkou 3 různých vůní. Já si zamilovala vůni Candy Apple - tedy jablka v cukru, kandovaného jablka, říkejme tomu jak chcete. Krém je v perfektní miniaturní verzi do kabelky, nádherně voní po sladkém a cukru. Ruce jsou po aplikaci vláčné, hydratované a nelepí. Neodolala jsem a koupila jsem k tomu i tělový třpytivý krém a jsem jak diskokoule! Jupíííí
Kdo má čas a možnost, určitě zajděte vyzkoušet:)

5) Batiste suchý šampón " Třešeň"

O Batiste a jejich úžasných suchých šampónech jsem tady už básnila a napsala celý článek. K náhledu jej nechám ZDE. Tentokrát jsem si pořídila třešňovou vůni. Pořád jsem velmi spokojená a nadšená. Nebudu to dál rozmazávat, napsala jsem o tom už svoje :) Koupíte v Douglas parfumerií, nebo drogerii Jasmín. Cena je cca 100 Kč.

6) EOS Balzám na rty " Kokosové mléko"

Tohoto miláčka mi dovezla kamarádka z Ameriky. Balzámy jsem nikdy od nich neměla a jsem asi poslední člověk v beauty světě. I když na ně většina lidí hází špínu, jaký je to krám a nic nedělá, neumí...já jsem spokojená a tiše si u něho předu. Rty mi krásně hydratuje (OK nenechá to mastný film jako například Bioderma nebo podobné balzámy z lekárny), rty zůstanou hydratované a promaštěné, má super obal a chytré řešení produktu samotného, příjemně voní a sladce chutná. To, že my za to v ČR platíme strašné peníze a v Americe stojí 3 dolary je věc jiná a možná proto je spousta lidí naštvaná a uražená. Já jsem spokojená a je to můj aktuální balzám na rty, po kterém nejvíce a nejčastěji sahám.


To jsou všichni moji oblíbenci na zimní období pro tento rok! Jaké máte Vy?

Pac a Pusu


V.

Koukni na můj Instagram a pokecej se mnou TADY!

Žádné komentáře:

Okomentovat