pátek 5. prosince 2014

Deep Throat Baby! aneb učím se s tvářenkami

Ahoj všem,

dnes pro Vás mám recenzi tvářenky od značky NARS. Jak jsem již uvedla v nadpisu, název odstínu je DEEP THROAT což asi všechny víme jaký má význam. Hrozně se mi líbí tyto přisprostlé názvy odstínů od NARS ( orgasm, super orgasm :-D,... ) a od jakékoliv značky, která s něčím takovým příjde. Je to vždy záruka, že si ji koupím, nebo se minimálně zastavím a okouknu o co se jedná.

zdroj: zde




Nikdy jsem nebyla obrovským fanouškem tvářenek na sobě a nikdy jsem je nepoužívala - samozřejmě u líčení klientů vždy. Přišlo mi, že s bronzerem a rozjasňovačem je toho na tvářích prostě moc. To se ale nedávno změnilo.

Nic se ale nemá přehánět a vzhled " právě jsem se byla projít na čerstvém vzduchu a mám tvářičky růžové od větru a sluníčka" se mi zalíbil. V mé soukromé sbírce vlastním celkem 5 tvářenek a z toho 2 jsou pouze full size. Nijak ale s barvičkami neexperimentuji a držím se osvědčených klasik v odstínech růžové a korálové / broskvové.

Teď ale zpět k DEEP THROAT. Obal je jako klasický NARS- takže krásné, menšní balení v černé, pogumované barvě. Přišla jsem na chuť malým balením, které se vejdou do kabelky. Přes to, že balení je malé, samotného produktu je v něm docela hodně a vzhledem k tomu, že na tvářičky štětec vymáchám v tvářence jednou..počítám, že mi vystačí na dlouho. Celková hmotnost tvářenky je 4,8 gramů. Tvářenku mám od června a zatím není poznat nějaká změna na množství, které bylo použito. Sama vlastním miniaturku SUPER ORGASM spolu s rozjasňovačem ( Limitka asi cca 2 roky zpět ) a do teď  jsem se nedostala na dno.

Odstín je to krásný staro růžový se zlatým třpytem. Ten ale není příliš " in your face " a při důkladnějším zapracování a rozetření barvičky, vytvoří takový lehoučký nádech " olíznutí od sluníčka   ". Třpytky jsou tlumené a nasvětle mají lehký odlesk. Líbí se mi víceúčelnost tohoto odstínu. Dá se použít jak na tváře, tak jako stíny a nebála by jsem ho použít i jako podklad na rty pro nějaký bezbarvý lesk. Tvářenka má dlouhou trvanlivost na pleti, ale to mohu říct za sebe se suchou pletí, která nepotřebuje primer.

Možná jste si všimli, že tuto tvářenku  poměrně hodně používám ve svých příspěvcích a je mojjí oblíbenkyní :) Cena se pohybuje poměrně vysoko, okolo 1000 Kč, ale doporučuji vychytat slevy v Sephoře, kde se dá pořídit například s 20% slevou a to je potominé kafíčko :)

SWATCH v porovnání i s ostatními tvářenkami ZDE . V průběhu odpoledne přidám svlastní swatches :)

Já se tedy budu dál učit používat na sobě tvářenky a jsem ráda, že jsem si toho miminko pořídila. Odstín je krásny a vhodný pro všechny roční období :)

Máte nějaké NARS vychytávečky, nebo plánujete nějaké pořídit? Jaké to budou?


Pac a pusu

V.


FACEBOOK

Žádné komentáře:

Okomentovat