úterý 16. prosince 2014

Christmas smokeys

Ahoj všem,

tento přísěvek je poslední z minisérie Vánočního líčení, které jsem pro Vás tento rok připravila. Objevilo se tu: matné rudé rty, gelové kočičí linky a třpytky, cruelty free produkty s výraznými rty a do zlata laděná očka.

V tomto článku si přijdou na své fanoušci kouřového líčení a tělových rtů. Oči nebudou mít žádné klasické odstíny do hněda, nebo černa - tentokrát jsem zabrousila do Vánoční škály barev a vše ladila do zeleno/zlata.




Protože chceme, aby pleť byla připravena na líčení, požila jsem jako základ hydratační vitaminový krém od The Body Shop. Nachází se ve vitaminové růžové kolekci, má jemnou konzistenci, nelepí, příjemně voní a krásně hydratuje.

Jakmile se krém vsáknul, chtěla jsem vsadit na make-up, který bude jemný, s nastavitelným krytím a dodá pleti zdravý vzhled. Moje volba byl YSL Le Teint Touche Éclat a musím říct, že pokaždé když ho na sobě používám, jsem mile překvapena výsledkem, který udělá a jak přirozene a nenuceně na pleti sedí.

Oči jsem připravila pro produkty primerem od Urban Decay v chmpagne odstínu Sin. Jako bázi pro pigment, aby lépe a seděl na víčku a měl větší intezitu jsem použila zelený třpytívý stín od Dermacol Moon Touch ( odstín 19 ), který je krémově/gelové konzistence.

Na konec jsem na celé víčko aplikovala sypký pigment od Essence v odstínu Jungle Fever. Ikdyž jsem byla při nákupu lehce skeptická, je to kvalitní produkt, který má hodně sytou a nádhernou barvu. Lehce se nanáší a má výdrž. Já jsem pigment na víčko vklepávala, aby jsem dosáhla co nejvíc tmavého efektu. Stejný stín jsem nanesla zhruba do 3/4 pod spodní linii řas. Celé oko jsou stínovala do tvaru kouřového oka, tudíž jsem trochu přesáhla klenbu víčka a jemně jsem vymodelovala stín ke spánku.

Do vnitřního koutku oka jsem nanesla zlatý stín z Naked palteky od Urban Decay v barvě Half-Baked. Je to úžasný bohatý zlatý odstín, bohatě pigmentovaný se spoustou třpytek! Zlatá se zelenou se perfektně doladůjí a dle mého je to krásná, neokoukaná a zajímavá dvojička.

Pod obočí jsem lehce nanesla Sin ze stejné Naked paletky a na konec stínem Naked jsem dodělala přechod mezi stínem a obočím. Protože je to matný, světle hnědý stín, dodala jsem tak i definici i hloubku klenbě víčka.

Pleť je rozjasnila High Beam od Benefit a jako bronzer jsem použila letní limitku od Essence Beach Cruisers.

Na rty jsem použila Apocalips od Rimmel v odstínu 100 Phenomenon.





Doufám, že se Vám minisérie líbila a nezapomeňte se kouknout na Instagram, kde právě probíhá Vánoční giveaway. KLIK


Žádné komentáře:

Okomentovat