středa 10. prosince 2014

Know-How: Konturování a Rozjasňování

Ahoj všem,

dnes pro Vás mám příspěvek z trochu jiného soudku. Jedná se o technické téma tím je konturování a rozjasňování obličeje.

Je to technika, kterou určitě denně vídáte na beauty zaměřených Instagramech, Pinterestech atd. Hlavní reklamu tomu nejspíš udělaly celebrity v čele s Kardashianovic sestrami.
Pokud poprvé koukát na fotku, kde je obličej ve své plné kráse, může to být poměrně strašidelný pohled a představa, že vizážista před sebou má nelehký úkol úvést vše na své místo :)





Nebudu Vás nijak strašit, nejedná se o nějaká nelehký úkol. Vše je ( ostatně jako všechno ) velmi jednoduché a záleží pouze na cviku a uvolněné ruce. Velmi důležitá věc je, být si vědoma svých nedostatků na obličeji. Zní to možná tvrdě, ale celá metoda je založena na nedostatcích a jejich zakrývání a naopak podtrhnutí částí obličeje se kterými jste spokojeni.

Já osobně tuto metodu používám pouze na modelkách, které budou foceny, nebo na sobě pokud jdu na nějakou velkou a důležitou akci. Komu by se chtělo ráno vstávat o hodinu dřív speciálně kvůli nahození " spešl omítky "? Pokud se na to cítíte, hurá do toho. Pro mě to ale není :).

Teď k technické části.

KONTUROVÁNÍ

Říkáte si, přoč mají modelky/celebrity na sobě ty tmavé čáry?

Uvedu Vám to na příkladu z malování obrazů, nebo omalovánek. Pokud kreslím něco, co je pevně dané a nemám u sebe gumu a stane se situace, že se mi něco nelíbí, nebo je to příliš velké?- Zamaluji to tmavou barvou a dělám, že to tak má být.
Úplně stejně funguje technika konturování. Z tohoto důvodu je třeba znát své nedokonalosti, aby jste přesně věděli, zda chcete opticky změnšit nos, zúžit čelist, nechat více vystoupit lícní kosti, atd. Ke konturování můžete použít jakýkoliv tmavší produkt, který by měl mít barvu bronzeru. Nepoužíváme nic co se třpytí, pouze matné produkty. Může to být: tmavý korektor, pudr, make-up, matný stín, nebo matný bronzer.


Aby obličej opticky prokoukl, nikdy nekonturujeme v centrální části ( střed čela, kořen nosu, hrot brada,..)
Pokud se na konturování necítíte, ale chcete mít alespoň představu a dostat ten správný pohyb do ruky, stačí použít na ta správná místa jen o odstín tmavší make-up a vše spojit dohromady se světlejším odstínem. Pleť tak bude mít efekt kontury a vy zíkáte představu jak na to. V tomto případě pokud se s líčením učíte, platí, že méně je více. Nedoporučuji si ze začátku nakoupit ty nejdražší konturovací paletky, pokud nevíte, zda Vám tento styl líčení bude sedět. To stejné platí i s nanášením kontur. Raději uberte ze začátku, jakmile dostanete do ruky ten správný cit, klidně přidávejte na hloubce a intenzitě kontur...myslím to s Vámi dobře:)
Produkty, které používám na konturování: Anastasia Contour Kit, Lancóme Magic Matte Finish foundation, Maybelline Fit Me STICK Foundation, NYC Bronzing powder,...

ROZJASŇOVÁNÍ

Rozjasňování, aneb highlighting je pravý opak konturování.V tomto případě chceme zvýraznit partie obličeje, které jsou dominantní. Rozjaňujeme hrot nosu, okolí očí, pod obočím, lícní koti, "žlábek" nad horním rtem, střed čela,...

U tohoto kroku můžeme použít světlý korektor, pudr, makeup. Pro větší důraz na projasnění doporučiji nanést znovu po aplikaci světlého základu produkt, na krémové a třpytivé bázi. Naprosto ideální k tomu je High Beam nebo Watts Up od Benefit.

Pokud chcete rozjasnit části obličeje nemusí to nutně znamenat, že tento krok je možný pouze v případě, že konturujete. Já osobně používám techniku rozjasnění obličeje denně. V zimních, škaredých a tmavých dnech je to ideální nástroj na navrácení takového " letního rozzářeného a zdravého vzhledu".
Rozjaňující produkty, které používám já: Anastasia Contour Kit, Benefit High Beam, Maybelline Fit Me Concelear, Paletka Korektorů od Dermacol, Lush Lustre Tělový pudr.

Na fotkách, které jsem sem dala jsem se nažila, aby bylo vidět všechny možné partie, kam se kontury a rozjasňovače dají nanést. Není to tedy "povinnost" nanést kontury a rozjasňovač tam, ka jsem jej aplikovala já. Záleží ny typu obličeje, tvaru a výrazných partiích.






A voílá! Výsledek i s líčením :) 
P.S : Podrobný příspěvek jak na tento look chystám v příštím beauty blogu :)


POSTUP

Jako provní jsem obličej sjednotila hodně krycím make-upem. Použila jsem k tomu produkt od Clarins Everlasting makeup.

Pod oči, hřbet nosu, bradu, lícní kosti, žlábek nad rty a pod obočí jsem nanesla korektor v tyčince od Astor v odstínu 002. Protože jsem trochu opálená, nechtěla jsem přechod mezi jednotlivými sekcemi příliš hrubý a použila jsem trochu tmavší korektor.

Do středu tváře, na spánky, vrchol čela, čelist a od kořene obočí po konec nosu jsem nanesla tmavý matný make-up od Lancome. Vše jsem nechala cca 2 minuty na obličeji, aby se vstřebalo. Stejným štětcem jako jsem nanesla make-up ( doporučuji kulatý a hodně huňatý štětec - nejlépe Real Techniques Buffing Brush ) jsem krouživými pohyby vpracovala vše do pleti. Tento proces je poměrně zdlouhavý, protože poměrně dlouhou dobu trvá, než se vše do pleti vstřebá a štetec vše rozetře tak, než jsou přechody nenásilné a přirozené. Kde jsem chtěla jsem nanesla třpytivý rozjaňovač High Beam od Benefit ( lícní kosti, hřbet nosu a rty).

Posledním krokem bylo zafixování "bílým" pudrem od Dermacol, který má neviditelný a zmatňující efekt.

To je vše, doufám, že Vám dnešní příspěvek pomohl a dal Vám inspiraci jak na to.

Nezapomeňte obhlídnout můj Instagram, kde jsem pořád a dávám tam fotky, které se na blog jen tak nedostanou! KLIK
KLIK na Facebook!

Pac a pusu

V.


Žádné komentáře:

Okomentovat