pátek 23. ledna 2015

Baby Doll ~ Valentýnské líčení s paletkou On the Run

Ahoj všem,

Valentýn se nebezpečně blíží. Stejně jako jsem to udělala před Vánoci, rozhodla jsem se opět udělat mini-sérii líčení inspirované touto sezónou.

Nemyslím si, že by to bylo líčení vhodné líčení pouze pro tento svátek zamilovaných. Pokud se Vám tento styl líbí, nevidím důvod proč by jste tento look nemohli nosit i v průběhu roku? :)

Pro první vzhled jsem se rozhodla o trochu tlumenější, přirozenější look na všední den, který je i vhodný na večerní přílěžitost. Pokud Vám toto líčení nesedne, nemusíte být smutní, v průběhu měsíce pro Vás přidám určite další inspirace.



K Vánocům jsem dostala už mnohokrát zmíněnou " On the Run" paletku, tak si s ní momentálně vyhrávám a chci Vám ji trochu představit, aby jste měli lepší představu, jak toto koťátko pracuje a co dovede.

Jak jsem již zmínila, s tímto líčením jsem spíše inklinovala k více přirozenému vzhledu. Proto jsem použila jako základ na pleť BB Cream od Benefit Big Easy, který je úžasný v tom, že je lehký, krycí schopnosti jsou nastavitelné a má pudrový, matný efekt. Ubyde Vám tak práce s pudrováním, protože to už za Vás udělá BB Cream. Na oči jsou použila jemný, třpytivý stín s růžovým nádechem od Urban Decay a oko jsem protáhla a zvýraznila kočičí linkou.

Velmi se mi líbí matný bronzer a tvářenka v této paletce. Samotný produkt sice v paletce působí poněkud výrazně a až moc růžově/ oranžově. Zdání ovšem klame apokud máte lehkou ruku, tyao koťátka Vám pomohou s docílením přirozeného a prozářeného vzhledu. Aby jsem dosáhla tíženého romanitckého a panenkovského vzhledu, líčka jsem navíc poprášila ještě tvářenkou Super Orgasm od NARS.
Řasenku jsou použila moji aktuálně milovanou Perversion řasenku od Urban Decay.







Tvář:
Benefit BB Big Easy
Maybelline Affinitone korektor
Bronzer a tvářenka z paletky Urban Decay "Naked On the Run"
Rozjasňovač 50/50 Urban Decay "Naked On the Run"

Oči:
Urban Decay Primer Potion " Sin"
Urban Decay " Dive" "Naked On the Run"
NYX Felt Tip Liner
Too Faced Chocolate Bar " Milk Chocolate"
L'oréal Brow Artist gel na obočí
Urban Decay Perversion řasenka

Rty:

MAC "Boldly Bare" tužka na rty
Urban Decay Sesso lesk na rty

Pac a Pusu


V.

2 komentáře:

  1. Mně to nedá a musím i tady: jsi překrásná!

    OdpovědětVymazat
  2. Většinou se mi takhle světlé oči nelíbí, ale s tou linkou a tak výraznýma řasama bych do toho šla :) Na den moc krásné. A make-up obličeje je prostě úžasný, to je snad jasné.

    OdpovědětVymazat