neděle 25. ledna 2015

Třicet beauty otázek aneb 30 beauty questions TAG!


Ahoj všem,



na tento Tag jsem byla označená Sobi, které moc děkuji a doufám, že se s otázkami popasuji a mé odpvědí se Vám budou líbit. 

Nebudu to dál okecávat, jde se na to!



1. Vzpomínáš si na svůj první kosmetický produkt?
Nejsem si přesně jistá, co dá označit jako můj první kosmetický produkt protože jsem od nepaměti kradla šminky mojí mamce a vždy byla hrozná záhada kam se jí ztrácely lesky na rty. Ale asi první věc co jsem dostala bylo od babičky, když jsem byla hodně malá a byl to takový ten nabarvený " lesko - olejíček " ve skleněném obalu s kuličkou. Hrozně to teklo, bylo to totálně na nic, ale byla jsem šťastná.






2. Specifikuj perfektní řasenku. Už jsi takovou našla?

Co se týče řasenek nejsem nějak náročná. Prostě od ní chci aby dělala co má. Aktuálně mi velmi vyhovuje Perversion od Urban Decay a Vollumissime od L'oréal.




3. Jaké krytí preferuješ u makeupu?



Nejvíc asi lehké až střední. Krytí se dá nastavit a můžu tak docílit lehkého a přirozeného vzhledu. Pokud mám horší den, nanesu více vrstev. U makeupu také vítám rozjasňující složky.



4. Oblíbená High-End značka?



S každým produktem je jiná! Na pleti zbožňuji Benefit a Chanel, tvářenky NARS, stíny Urban Decay, rtěnky YSL, bronzery Chanel, lesky Clarins. Kdyby jsem si měla vybrat a být do konce života věrná jedné značce, tak je to asi Benefit.



5. Jakou kosmetickou značku jsi vždycky chtěla vyzkoušet, ale stále jsi se k ní nedostala?



Pravděpodobně to budou značky, které jsou primárně k dostání na US trhu. Nejvíce mě asi láká vše od Tarte a Anastasia Beverly Hills.



6. Oblíbená značka z drogerie?

L'oréal a Maybelline.



7. Nosíš umělé řasy?

Ne.



8. Je nějaký druh kosmetiky, bez kterého nevyjdeš ven z domova?



Abych řekla pravdu, tak není. Snažím se nebýt na líčení tak závislá. Samozřejmě když jdu s přáteli posedět nebo na rande s přítelem, tak se snažím a nějaké to minimum na sebe plácnu. Nemám problém ale letět do města po obchůzkách nebo jít nakoupit " nahatá ".



9. Jakého produktu si nejvíce ceníš a opatruješ ho jako mimino? / volně přeloženo /



Vážím si každého uplně stejně a snažím se s každým zacházet pěkně. Mám ale děravé ruce a to se mi potom láme srdce, když mi něco spadne na zem. Byla by jsem ale moc smutná, kdyby se stalo něco mojí Naked paletce nebo Chocolate Bar paletce.



10. Jak často nakupuješ kosmetiku? Líbí se ti nakupovat makeup po jednom nebo jít na nákup jen jednou za čas a nakoupit produktů víc?



Záleží vždy na situaci, pokud mi něco chybí a je potřeba zásoby doplnit, kupuji ve velkém. Je mi jedno, jestli ten den koupím věcí 10 nebo 1. Snažím se nakupování kosmetiky omezit, protože vím, že i když mám práci jako MUA, nikdy kosmetiku nespotřebuji. Akorát se mi doma hromadí a kazí se. Jsou ale dny, kdy si chci udělat radost a to je pokušení veliké.


11. Máš "kosmetický rozpočet" nebo utrácíš, jak se ti zachce?

Rozpočet mám a snažím se ho nepřekročit a daří se mi to.

12. Používáš při nákupu kosmetiky kupóny, slevy a věrnostní karty? Ovlivňují tě různé akce k nákupu kosmetiky, kterou vlastně nepotřebuješ?

K nákupu jsem samozřejmě z velké části ovlivněna jestli je nějaká sleva, nebo mám načtené body. Momentálně jsem ale ve fázi, že pokud mám nahrabané bodíky a slevu tak nic nekoupím, když nic nepotřebuji.

13. Jaký typ kosmetiky asi nakupuješ nejčastěji?

Produkty na rty.

14. Upřímně, existuje značka, kterou nemůžeš absolutně vystát?

Každá značka má svoje pro a proti. Nic co by jsem vystát nemohla nemám.

15. Snažíš se vyhnout se určitým složkám ve složení (jako je olovo, sulfáty, parabeny,...)?

Já jsem strašný barbar a tyto věci vůbec neřeším a nijak se nesnažím po složení pídit. Samozřejmě eco friendly značkám moc fandím a snažím se je podporovat. Že by jsem ale stála v drogérii a koukala po složení šampónu..nee.

16. Máš oblíbené místo, kde nakupuješ kosmetiku?

Já vše nakupuju převážně v Rakousku. Mám moc ráda Müller, Bipu a Lush. Tam vždy zavítám. V ČR je to parfumérková klasika.

17. Péče o pleť: Zkoušíš ráda nové značky a výrobky, nebo si ráda uchováváš svou rutinu?

Pokud najdu přípravek, který mi sedí a nedělá mi na pleti neplechu, jsem věrná jako labuť. Miluju krémy Ziaja a The Body Shop. Aktuálně jsem objevila broskvový olej na pleť Manufaktura a je to bomba!

18. Oblíbená "bath and body" značka?

The Body Shop a Lush.

19. Kdybys mohla od teď používat a nakupovat už jen jednu značku, jaká by to byla?

Aaaach! M.A.C nebo Benefit! Neumím se rozhodnout.

20. Jaká značka má dle tvého názoru nejpovedenější obaly?

YSL, Benefit, Chanel.

21. Jaká celebrita má vždy skvělý makeup?

Lauren Conrad, Khloé Kardashian, Behati Prinsloo. Je to pro mě docela težké to rozsoudit,protože za každou celebritou stojí celá armáda MUA a kadeřníků, ale tyhle jsou moje TOP 3.


 





22. Na jakém e-shopu nejčastěji nakupuješ kosmetiku?

feelunique.com a beautybay.com

23. Pět tvých oblíbených youtube beauty gurus?

Pixiwoo, Nicole Guerriero, Carli Bybel, Tati z GlamLifeGuru a Shannon Harris aka Shaaanxo

24. Máš ráda multifunkční produkty, jako stainy, lips and cheeks, shimmer bricks, atd.?

MILUJU JE!

25. Jsi v nějaké fázi líčení nemotora?

Snad ne! Neměla bych :). Vše je to o cvičení a uvolněné ruce.

26. Používáš primer pod oční stíny?

Nemám mastná oční víčka, takže to pro mě není nějaká denní povinnost. Když ale na primer dojde, moje stálice je Primer Potion od Urban Decay v odstínu SIN.




27. Kolik vlasových produktů použiješ během jednoho obyčejného dne?

Pokud jsou vlasy čerstvě umyté tak pouze Mythic Oil do konečků vlasů. Pokud jsou mastnější, tak si pomůžu suchým šamponem od Batiste a je po problému!

28. Co použiješ první - korektor nebo makeup?

Uplně první denní krém na ochranu pleti. Potom makeup.

29. Zvažovala jsi někdy navštívit makeup kurz?

Už není potřeba:)

30. Co na makeupu miluješ obecně?

Tohle je možná nejvíce záludná otázka. Miluju na líčení možnost vyjádřit se a doslova se proměnit. Ta kreativní svoboda je úžasná a vždycky se vyřádím. I když to muži moc nemají rádi, líbí se mi jak dokáže zakrýt nedokonalosti a podtrhne přednosti. Dá vyniknout barvě očí a tak dále. Byla bych schopná psát romány do rána.

Doufám, že se Vám mé odpovědi líbily. Taguji Lucku a Lady Twig . Pokud se Vám otázky líbí a já Vás neoznačila, odpovězte na otázky v komentářích. Ráda si počtu :)
Pěkný den všem!

Pac a pusu

V.

5 komentářů:

  1. Tenhle tag se mi moc líbí, byla jsem zvědavá na odpovědi právě od MUA. Tím pádem to bylo super počtení :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezký článek :) zas neco super na početní ,moc hezky tag 😍😍😍

    OdpovědětVymazat
  3. Jee, já to tagnutí zjistila až ted:) Ale TAG určitě plánuji:)
    Btw. moc by mě potěšilo, kdybys přidala na blog možnost se připojit jako čtenář ke GFC, bohužel už sleduji moc blogů a ručně už přidávat nemůžu :( Tak by mi alespon nic neuteklo, jako třeba tahle moc milá nominace:))

    OdpovědětVymazat
  4. děkuji za tagnutí, chvilku mi to trvalo, ale už jsem to konečně sepsala .:-)

    OdpovědětVymazat