neděle 18. ledna 2015

Recenze: Urban Decay Perversion řasenka

Ahoj všem,

nedávno jsem na blog dávala recenzi cestovní paletky Naked on the Run od Urban Decay. Součástí balení je i miniaturní balení Perversion řasenky. Jak jsem Vám slíbila, nechala jsem recenzi tohoto produktu stranou.

První dojem z řasenky po pravdě kladný nebyl. Nanášela jsem ji ve spěchu a moc jsem si s aplikací nevyhrála- ale i tak nic moc nebylo poznat.

Od přírody mi jsou dány dlouhé řasy po mamince, takže na sobě hned poznám, jestli je řasenka dobrá nebo ne. Od svých 15ti let jsem s malými přestávkami věrná osvědčené Vollumissime řasence od L'oréal a něměla jsem potřebu měnit.








Je mi i poměrně líto dát hodně peněz do produktu, který má omezenou trvanlivost (řasenku si z hygienických důvodů nechávám maximálně 2-3 měsíce). Po první aplikaci jsem nebyla ani zklamaná, ale ani vytržená z řetězu. Bylo to takové "meh".

Tato řasenka je dle recenzí a i samotné kampaně hlavním rivalem They're Real řasenky od Benefit a tak jsem měla vysoká očekávání na řasy jako smetáky. Až nedáváná zvědavost a hraní si s paletkou mě donutilo jít "full on" do nahata a nalíčila jsem se každým produktem, který je v paletce obsažen. Když se teď dívám na moji první aplikaci s odstupem, nějak nechápu co jsem dělala...momentální situace je diametrálně odlišná.

Začnu balením. Když budu hledat podobnosti s They're Real od Benefit, jediné co mě napadne je ono " chromované " a lesklé balení. Tím to končí. Tvar tuby je klasicky kulatý a na první potěžkání je řasenka trochu těžká.



Co mi dělá opravdu radost je veliký, huňatý kartáček a ne žádná umělotina jak je teď ve zvyku. Nanášení na řasy je jednoduché, barva řasy neslepuje a kartáček je pěkně natočí, oddělí a prodlouží. Nanesení první vrstvy řasenky byl pro mě ten největší " wow " efekt, kdy je do očí bijící rozdíl mezi okem, které je a není namalované. Některé řasenky mi na očích nedělají po prvním nanesením takový rozdíl než tato.


Velmi spokojená jsem i s výdrží řasenky. Sice jsem ji aplikovala až okolo 1 hodiny odpoledne, ale vydržela nákupy, pochůzky po městě, vaření, sprchu s umýváním vlasů a šlofík. Nehnula se z místa a ani se nijak neobtiskávala v místech, kde se řasy dotýkají kůže okolo očí. Odlíčení mi nedělalo žádné problémy a dostala jsem ji dolů micelární vodou na první dobrou.




Názorná ukázka jak je jednoduché kromě nalíčení řas i líčení víček :)


Negativ jsem pár shledala. Prvním je špatná dostupnost v ČR- Urban Decay se u nás neprodává. Nově je k sehnání ve Vídni, kde má stojan v parfumérii Marionnaud na Graben ( Stefanplatz ). Další možností je objednat řasenku na UK web shopech jak jsou beautybay a feelunique.
Druhé negativem je, že ikdyž je kartáček řasenky skvělý a perfektně huňatý, musí se dávat docela pozor s aplikací, protože se velmi snad obtiskavá a dělá nepořádek. To je ale otázka rukou a zručnosti.

UD koutek v Marionnaud:)

Cena řasenky je 22 Euro, což není takový drastický rozdíl a netrhá to kapsu jako ostatní high end řaseny. Rozdíl ceny Perversion a They're Real je ale znát, jelikož cena vychází na české koruny něco k 600 Kč a výjde tak levněji jak Benefit.

Nechám na Vás posouzení dle obrázků co řasena dokáže a udělejte si obrázek samy. Já jsem spokojená velmi a utíkala jsem na Graben pro plné balení.

Přeji pěkný zbytek dne a úspěšný začátek týdne.

Pac a pusu

V.

5 komentářů:

  1. Wooooow! To jsou megařaseny ! (I když tobě by slušelo všechno).

    OdpovědětVymazat
  2. wau, máš nádherné aj vlastné riasy a v kombinácií s kukadlami riadna kočka!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Musím říct, že mě mile překvapila. Samozřejmě má svoje ale...ale to ještě uvidíme, jak se ukáže časem.

    OdpovědětVymazat
  4. Tuto řasenku bych moc rada zkusila , mas to moc hezky napsané 😍

    OdpovědětVymazat