pátek 16. ledna 2015

Recenze: Rty jako Sněhurka s Bene Balm od Benefit

Ahoj všem,


Pár dní po Vánocích jsem zabrousila do brněnské Sephory a udělala jsem menší nákup a dala azyl pár věcem, po kterých jsem delší dobu pokukovala. Samozřejmě mi opět hvězdy nepřály a Rockatuer tvářenka v mé sbírce stále chybí.
Měla jsem dále spadeno na Bene Tint - ano, tu známou červenou vodičku, která dodává vzhled nakouslého jablíčka a tvářiček od větru a ta byla vyprodána také. Jediné štěstí bylo, že edice balzámů na rty v odstínech právě výše zmíněných " tintů ", vyprodány nebyly.

Logicky jsem sáhla po oněm rudém Bene BALMu. Ruku na srdce, ostatní odstíny na rtech mi dělají celkem paseku, červené rty se na toto zimní období hodí a chtěla jsem si také spravit chuť a mít alespoň něco co má společného s Bene Tintem ( základem úspěchu je umět si nákup odůvodnit ). Zajuchala jsem, hodila do košíku a pádila domů. Samozřejmě jsem nedočkavec a hned jsem musela balzámek otevřít a otestovat. Bylo mi poměrně líto dát tolik peněz za mazátko na rty, ale ono to za to stojí!




Finish je nádherně lesklý s červeným nádechem. Barva nezalézá do vrásek rtů, krásně voní, hydratuje a třešnička na dortu je to krásné, pevné, holčičí balení. S výdrží jsem taky velmi spokojená. Balzámek na rtech drží a není to žádné ořezávátko. Samozřejmě není rtech přilepený po dobu 8mi hodin, ale solidní 2 hodiny s jednou aplikací ( ne v průběhu večeře a obědové pauzy ) krásně zvládneme. Nosím jej i když jsem nenalíčená a s mojí světlou pletí se krásně doplňuje. Protože je to krásná načervenalá a lesklá barva, vzbuzuje dojem oné Sněhurky :).






Teď k samotnému balení, které mi udělalo velkou radost. Tady se vrchní víčko jen tak nerozbije, nepraskne nebo nezačne vypadávat. Je opravdu poznat, že to není jen nějaké "mazátko" a tyčinka na rty, ale že si Benefit na vývoji dal opravdu záležet a tyto BALMy dotáhl k naprosté dokonalosti.

Já by jsem hrozně chtěla najít nějaké negativum a vyřádit se na nějaké nedokonalosti....ale ta bohužel není nebo alespoň mi nic zásadně nevadí a jsem se svým nákupem velmi spokojená. Možná jediný miniaturní zádrhel je, že nejsem schopná rozpoznat vůni balzámu. Na popisování vůní nejsem žádný expert a tak je vysoce pravděpodobné, že chyba je na mé straně...ale bohužel, když si přičichnu k tubě, tak necítím nic specifického. Mé barbarství ale neznamená, že je to nějaký zásadní problém který by měl ovlivnit můj názor.

Udělejte si představu podle fotek a pokud máte čas, já doporučuji tohle koťátko omrknout. Pokud budou finance na to, udělat si radost - jděte do něj :).

Na Instagramu jsem se už rozbásnila, ale měla jsem pocit, že tato věcička si zaslouží samostatný příspěvek a místečko v síni slávy.


Přeji Vám krásný víkend.


Pac a Pusu


V.

Žádné komentáře:

Okomentovat