sobota 10. ledna 2015

Rychlé líčení za 5 minut ve stylu Lauren Conrad!

Ahoj všem,

je tu moje prvotina s mini tutorialem v roce 2015! Na Instagramu jsem se zmínila, že mám moc ráda styl a vše okolo celebrity, návrhářky, spisovatelky, bloggerky Lauren Conrad. Jeji jednoduchý a nenucený styl jak oblečení, tak i líčení mě vždy fascinoval.

Protože jsem i čtenářka jejích knih, nechala jsem se inspirovat přebaly " STYLE a BEAUTY ". Při líčením inspirovaném Lauren nesmíme jednoznačně vynechat černou, protaženou, kočičí  oční linku a dokonale sjednocenou pleť.









Líčení je jednoduché, rychlé a samozřejmě není nutné používat tolik produktů, jako já. Stíny můžete vynechat úplně, nebo barvu rtů vyměnit za nějaké tělové a přirozené tóny. Jak Vám co sedne :). Od toho inspirace jsou - doladit a přizpůsobit si věci sobě.

Na obrázku z přebalu BEAUTY knihy jsou rty tmavší. Růžové až do červena - nechtěla jsem opakovat klišé 100x už opakovaného líčení s černou linkou a červenými rty, tak jsem trochu zesvětlila a výsledek se mi moc zamlouvá.
Líčení je jednoduché- za málo peněz dostanete hodně muziky. Jediný zádrhel může být v malování oční linky. Pokud nemáte pevnou ruku a bojíte se nepořádku, jednoduše si tvar " ocásku " předkreslete tmavým stínem a pak už jen obtáhněte tvar linkou.

Protože jde o vzhled, kterého chceme dosáhnout rychle, není třeba žádného drastického konturování a modelování obličeje. Schválně jsem pro tento vzhled zvolila make-up s jemným až středním krytím, aby pleť působila zdravě, zářivě, ale bez efektu masky.

Protože jsem na rty použila jako základ tužku na rty v podobném odstínu jako rtěnka, je efekt barvy na rtech dlouhotrvající a nějakou tu chvilku se tak nemusíte starat o to, zda je už nějaká část " opotřebovaná:) ".

Celkový výsledek je dle mého názoru jemný a ženský. Určitě takhle nikde ostudu neuděláte.

Použila jsem produkty:

TVÁŘ

Makeup: YSL Le Teint Touche Eclat
Korektor: Maybelline Affinitone
Pudr: M.A.C Studio Fix & Dermacol Transluscent pudr
Bronzer: Chanel Soleil Tan de Chanel
Tvářenka: Benefit Coralista
Rozjasňovač: Dermacol Minerální kompaktní pudr ( má jemné zlaté třpytky a odlesky)

OČI

Primer: Urban Decay Primer Potion
Stín: Urban Decay DIVE ( Naked on the Run paletka )
Linka: NYX Felt Tip Liner
Řasenka: L'oreál Vollumissime
Obočí: L'oreál Brow Artist gel, L'oreál brow Artist tužka na obočí

RTY

Tužka: NYX tužka na rty HOT PINK
Rtěnka: Bourjois SWEET KISS
* pro extra matný efekt jsem rty poprášila transparentním pudrem od Dermacol




To je vše!

Mějte pěkný víkend a budu se těšit v příštím příspěvku

Pac a pusu
V.

4 komentáře: