neděle 8. února 2015

Recenze: YSL Le Teint Touche Eclat make-up

Ahoj všem,

dnešní příspěvek bude recenze make-upu high end značny YSL. Tohoto miláčka jsem si pořídila někdy v průběhu roku 2014 a zamilovala jsem se na první "natření". Make-up byl vytvořen na bázi slavného rozjasňovače Touche Eclat. Takže to nejlepšího z rozjasňovače + menší úpravy a huráá, makeup je na světě.





Balení je pevné - žádný plast v kombinaci se zlatými detaily. Je zde opravdu poznat ten klasický a velmi osobitý styl, který YSL svým produktům dává. Tento makeup je k prodeji v parfumériích a je k dostání ve velkém množství odstínů. Vyberou si tedy bledule jako já, ale i tmavější krásky. Celkové množství makeupu v lahvičce je 30 ml.



Krycí schopnosti na pleti jsou nízké až střední, ale pomocí vrstvení není problém dosáhnout úplného krytí. Vlastnosti tohoto make-upu jsou hodně rozjasňující a zachová tak zdravý a přirozený vzhled. Na pleti mi vydrží bez primeru celý den a je příjemný na dotek.

Protože je rozjasňující, neporučovala by jsem tento make-up majitelkám s mastnou pletí. Já osobně nemám potřebu obličej zafixovat. Pokud má ovšem někdo kombinovanou pleť tento krok by jsem rozhodně nevypouštěla.

Make-up je velmi lehoučký, nemá tedy žádné extra vypínací a vyhlazovací schopnosti. Na pleti nijak neoxiduje a tak se odstín makeupu nemění a nežloutne.



Můj odstín makeupu je BD 20 a sedí jako druhá kůže.



Aplikace byla nejlepší s pomocí prstů, beauty blenderu (na sucho, nebo i s pomocí fixačního spreje) a chlupatého buffing štětce. Produkt se rychle nevpije do pleti a máte tak čas na pořádné vpracování do pleti a rovnoměrné rozetření.

Já osobně jsem s tímto makeupem velmi spokojená a moc se mi líbí. Neodpustím si ale jedno upozornění a to, že makeup je z řady těch těkutější a pumpička se snadno zapatle. Dávejte tedy u aplikace pozor na nepořádek.

Omlouvám se za delší prostoj mezi příspěvky na blogu. Už je ale konec zkouškového a budu se dále plně věnovat práci pro Vás.

Pac a pusu

V.

4 komentáře:

  1. Mám ho moc ráda, moje stálice . Dávám jen jednu slabou vrstvičku. Zatímco po peru jsem se kdysi osypala a už ho zkoušet nebudu.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem si ho v sobotu take koupila. Mela jsem ho kdysi dávno a moc mi nesedl. Ale asi ho trochu změnili, ted mi sedi paradne. Zatim :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hmm, kdybych si teď jeden make-up nekoupila, tak bych nad ním hodně uvažovala, ale takhle si ho přidám do seznamu ''nutno zkusit'' :) Díky za tip

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, tenhle byl můj favorit při honbě na "ideální" makeup, ale nikde neměli odstín BR10 :( tak snad se s ním jednou shledám!

    OdpovědětVymazat