pátek 20. února 2015

Better than sex vs. Perversion řasenky

Ahoj všem,

dnešním tématem je bitva řasenek. Dostaly se mi do hledáčku Better Than Sex od Too Faced a Perversion od Urban Decay.

Obě řasenky jsou skvělé, dělají co mají a kvalita je velmi vysoká. Rozhodování je proto těžké a rozhodují maličkosti.





Perversion

Na tuto řasenku jsem dělala samostatný post, protože si ji prostě zasloužila a tak se nebudu zbytečně rozepisovat. Kvalita je skvělá, balení je jednoduché a luxusní, výsledek je geniální. ALE kartáček je opravdu masivní. Tvar má klasický a štětinky nejsou tak husté jako BTS. 

Občas mi dělá problém s ním manipulovat, aniž by jsem ho neobtiskla na víčko nebo neudělala jiný nepořádek. Řasy krásně prodlouží, vydrží celodenní běhání po městě, spánek i lehké fnukňutí u filmu. Mám velké štětsí, že mi bylo do vínko dáno mít to štěstí dlouhých řas. 

S tímto se ale nese nepříjemná věc a to, že každá kvalitnější řasenka mi řasy natočí a prodlouží tak, že se mi dotýkají kůže pod obočím. Říkáte si: " Co je to za problém"? No, problémem je to, že po delší době se barva z řas přenese na kůži a tvoří tak nevzhlednou šmouhu.

Tímto mé problémy s touto řasenkou končí a jsem velmi spokojená!





Better Than Sex

Too Faced není tak moc rozšířená značka v Brně. Naše Sephora nemá stojan této značky a ani ve Vídni není tak snadno k sehnání jako Urban Decay. Nedávno jsem ale při výletu do brněnské Sephory narazila na malý koutek s dvěma Too Faced produkty. Této řasenky a Chocolate Bar paletky. Protože čokoládku už vlastním, skočila jsem po řasence.

Musím říct, že na první pohled BTS nakopala Perversion zadek. Balení je růžové, holčičí, ale více masivní a těžší. Když říkám těžší, tak myslím opravdu těžké...až nepříjemně těžké. Kartáček má tvar přesýpacích hodin, je stejně masivní jako Perversion řasenka, ale štětinky jsou více huňaté a husté. Stejně jako Perversion řasy krásně zhustí, prodlouží a natočí. Dle mého ale tvoří více přirozený, rozčesaný tvar řas. S Perversion řasenkou mám pocit, že řasy vyvolávají umělý efekt.... a to já ráda. To není ale žádný velký problém, pouze osobní preference.

Při nanášení mám problém s těžkostí řasenky, protože si ráda s nanášením pohraji a tak mi to zabere delší dobu. Tím nastává problém, že se řasenka "pronese" a zápěstí začně bolet. Kartáček je stejně jako Perversion masivní a mám tak problém s obtiskáváním řasenky na kůži. Neustála ani menší kočičí zdřímnutí a měla jsem řasenku rozdrolenou okolo očí...panda jako vyšitá.





Výsledek:

Po dlouhom domání, které bylo plné potu, krve a slz musím dát přednost PERVERSION řasence. Obě jsou skvělé, dělají krásné řasy a doporučila by jsem obě. Protože Better Than Sex dělá neplechu v okolý mých očí, nemusí nutně znamenat, že to takto bude dělat všem. Pro Perversion jsem se rozhodla díky: efektu umělých řas, lehčí manipulaci, delší výdrži a hlavně mi nedělá takový nepořádek jako BTS.

Cena je u obou stejná což je okolo 600 Kč (záleží kde koupíte, pokud na internetu, nebo v kameném obchodě- v Sephoře stála 670 Kč ).

Jaké řasence dáváte přednost Vy a jaká je VAŠE oblíbená řasenka?

Pac a Pusu

V.



1 komentář:

  1. Moc povedený článek! Já jsem ani jednu nezkusila ale strašně moc bych chtěla. <3

    OdpovědětVymazat