pondělí 16. února 2015

ZOEVA Smoky palette

Ahoj všem,

na dnešní recenzi jsem se hodně těšila. Paletku očních sínů Zoeva jsem si vyhlížela poměrně delší dobu a nemohla jsem se přádně rozhodnout pro jakou. Měla jsem velké dilema mezi Mixed Metals a Smoky. Nakonec vyhrála Smoky a jsem se svým výběrem velmi spokojená.





Důvod, který mi paletku pomohl hodit do košíku je ten že obsahuje převážně matné, neutrální stíny. S těmi se mi lépe pracuje.








Teď k samotnému obalu. Balení je tenké, lehké, pevné a skladné. Už teď vím, že toto koťátko bude můj ideální společník na cesty. Obsahuje 10 stínů, 2 jsou třpytivé, zbytek je matný. Velmi se mi líbí, že odstíny se přizpůsobí mým požadavkům denním i večerního líčení. 2 matné hnědé barvy mi pomohou dokreslit i obočí, tudíž volba byla jasná.



Paletka neobsahuje barvu se kterou by jsem si na sobě a ostatních nedovedla představit pracovat. Konzistence je máslová a vysoce pigmentovaná. Stíny (až na jeden) nepráší a neslévají se do záhybu víčka. Díky máslové konzistenci se lehce vpracovávají a zmírňují hrubé přechody.


Názvy stínů na ruce (začátek na vrchní řadě, pořadí z L do P):

RELIEVE TO MOON, SLEEP TO DREAM, SOUL SEARCHING (třpytivý), SWEET SMELL, DARK EDGE (třpytivý),  DUST & MEMORIES, SMOKY WISHES, ELEGANT CHAOS, ASHES AWAKE, REAL LIGHT.


Paletka nemá v součástí balení zrcátko. Na jednu stranu je to dobře, protože alespň nebude špinavé a upatlané od přebytečného pigmentu. Z praktického a cestovatelského pohledu mi tam možná bude chybět. Protože jsou barvy stínů vhodné na kouřové líčení, je celý vzhled celé paletky je inspirován a laděn do temna/kouřova, barvy mají takové tajemné názvy,

Jediný stín, který je hodně prášivý je hned první, matný v barvě slonovinové kosti s názvem RELIEVE THE MOON. S ostatními odstíny jsem žádný takový problém nezaznamenala.





Celá paletka se mi velmi líbí a jsem nadšená. Určitě nebude v mé sbírce jedináček a přibude mi ještě minimálně jeden kousek. Musím říct, že tuto paletku co se týče skladby odstínů Zoeva vychytala, protože jak leží, koupila by jsem si je klidně v balení po 4 - ladí k sobě perfektně!

Brousím si zuby na paletku z "Rose Gold" limitované kolekce. Celkově si myslím, že s kupem této paletky získáte hodně hudby za poměrně málo peněz. Objednávat můžete na oficiálních stránkách ZOEVA -> http://www.zoeva.cz

Budu se na Vás těšit s dalším příspěvkem!

Pac a Pusu

V.

6 komentářů:

  1. Je nádherná. Taky jsem nad ní uvažovala, ale nakonec jsem se rozhodla pro barevnější paletku Retrofuture a taky jsem moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  2. Po paletkách od Zoevy koukám čím dál více. I tato je moc hezká:) Myslím, že jednou alespon jednu budu mít :D

    OdpovědětVymazat
  3. takže nejen Zoeva štětce, ale už i paletky si musím připsat...díky! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé, promiň :-D Ale myslím si, že litovat rozhodně nebudeš

    OdpovědětVymazat
  5. Paletka je vážně krásná, budu uvažovat nad koupí i se štětci. :)

    OdpovědětVymazat