pondělí 23. února 2015

Recenze: Sally Hansen gel lak

Ahoj všem,

dnes pro Vás mám premiérovou recenzi laku na nehty. Tato novinka se nedávno objevila na pultech českých drogérií ve výhodném balíčku barevný lak + gel lak. Reklama slibuje výdrž laku na nehtech až 14 dní. Pojďme se tedy detailněji na tuto novinku podívat.






Sally Hansen se už začíná na českém trhu pomalu rozkoukávat a začíná být v prodeji více vychytávek. V roce 2014 okolo prázdnin přišla k prodeji sada gel laků včetně UV lampy. Cena se vyšplhala něco ke 3.000 Kč. a já jsem se rozhodla, že prostě nejede vlak přes to, aby jsem utratila tolik peněž za něco, co se dá pohodlně sehnat za poloviční cenu.

Uvítala jsem proto tuto novinku, kde žádné UV lampy nejsou potřeba. Aplikace je poměrně jednoduchá a nevyžaduje žádné náročné procesy.

Postup je následující:
2x nanést na nehet vrstu barevného laku
1x nanést gelový top coat
- Já jsem navíc nanesla jako základ base coat, aby nehty neměli na sobě příliš velkou zátěž.

Celý efekt gelu je ve slunečních parscích, respektive v denním světle. To má všechny vrstvy zapéct bez potřeby UV lampy.


Teď k samotné recenzi. Budu velmi upřímná a jsem poměrně zklamaná. Vybrala jsem si obstín laku v baby pink barvě. Již první vrstva mi na nehtech dělala linky a nanášení laku nebylo vůbec rovnoměrné. Bylo docela obtížné rozetřít lak tak, aniž by jsem neměla na nehtu 5 vrstev laku a barva byla na všech místech stejná.




Lak ale sám o sobě rychle zasychá a nemusela jsem čekat delší dobu na to, aby jsem mohla natřít vrstvu druhou. Což je velké plus a byla jsem velmi pěkně překvapena a potěšena. Nemám ráda, když hodinu sedím a čekám, ža lak zaschne a já můžu začít fungovat.

Jakmile jsem ale začala začala s druhým nátěrem, barva se ustálila a už nedělala pruhy a neslívala se.
Top coat stačí pouze jedna vrstva, která je také rychle schnoucí a vytvoří takový "tvrdý", průhledný obal.


Teď k samotné výdrži. Reklama slibuje délku výdrže 14 dní. Zase tak optimistická jsem nebyla, ale čekla jsem alespoň 5-7 dnů. Jak jsem byla rychle vytržená ze svého optimismu. Ani né 24 hodin od aplikace se mi lak začal velmi nenápadně slupovat z palců a všech horních částí laku. Nejhůře to ale právě odnesl onen palec a trochu ukazováček.



Nemyslím si, že by jsem byla nějak nešetrná při domácích pracích. Jediné co jsem chtěla od laku je aby jsem byla schopná vykonávat denní činosti a práci. Druhý den po aplikaci jsem měla focení a prováděla klasické činnosti. Žádné hrabaní v záhoncích, nebo drhnutí koupelny se nekonalo.

Nevidím tak žádný rozdíl mezi obyčejným lakem a tímto gel lakem. Naopak, výdrž obyčejného laku při použití základu, barvy a top coatu je u mě většinou týden. Tady jsem po 2 dnech nestačia zírat.

Začínám hledat chyby v tom, proč tomu tak je. Vybrala jsem si špatnou barvu? Svítilo málo sluníčko? Dělala jsem něco špatně? Jsem toho názoru, že lak by neměl nikoho omezovat v denních úkolech a práci. V barvě by také neměl být žádný problém a sluníčko svítilo ten den hodně. Zase hodinu s rukou vystrčenou na paprsku jsem neměla.

Je mi to strašně líto a v celku nerada píšu negativní recenze. Třeba jsem ojedinělý případ, něco jsem udělala zle a tak bude jiný uživatel spokojen. Já bohužel ale nejsem. Dám ale laku druhou šanci a třeba po druhé budu spokojenější a mise "gel lak" úspěšnější.


Přeji pěkný den

Pac a Pusu

V.

4 komentáře:

  1. Zkoušela jsi lak nanést bez podlaku? Jedině tam bych viděla odlišnost od návodu. Chtěla bych vědět, jestli by to zlepšilo výsledek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Terko,

      děkuji ti za komentář :)

      Dala jsem tomu druhou šanci a nanesla jsem lak bez báze. Upřímně to byla asi ještě větší katastrofa. Lak schnul hrozně dlouho. Ikdyž se tvářil, že je suchý a já na něj nanesla " gel" tak to udělalo něco jako želví krunýř a byly po celém nehtu mapky :-D Krása. Výdrž byla stejná, možná horší. Strašně mě to mrzí. Opravdu si říkám, že třeba tmavší barva bude držet lépe. Ale zase sázet na něco co není jisté a vyhodit docela hodně peněz za lak, který mi bude potom pouze stát na poličce mi příjde škoda.:)

      Pěkný den <3 V,

      Vymazat
    2. Díky, že jsi to pro mě testla. Raději v tomhle tedy svěřím své peníze značce Essie nebo OPI, na ty jsou mnohem méně rozporuplné recenze :)

      Vymazat
    3. Musím potvrdit nespokojenost. Stejnou zušenost mám i já. S nadšením jsem bežela do drogerie a tento zázrak si koupila. Bohužel mě zklamal už při samotném nanášení, jelikož jsem opravdu nebyla schopna dosáhnout ucelené hladké vrstvy laku a nakonec vydržel na nehtech ještě kratší dobu než obyčejný lak.
      Za takový peníze opravdu průšvih.

      Vymazat