pátek 27. února 2015

Grunge inspired

Ahoj všem,

po delší době jsem pro Vás připravila demo s líčením. Protože se blíží jaro/léto, všude budou pěkné barvičky a třpytky, já jsem se rozhodla pro úplný opak. Sáhla jsem po líčení inspirováném hudební érou GRUNGE a upravila jsem ho tak, aby byl vhodný k dennímu nošení.


Na líčení mám ráda tu svobodu vyjádření a kreativitu. Tento look je trochu anarchie sama o sobě. Líčení, které je nedokonalé, trochu ušmudlané, ale přesto má vše řád a dává to perfektní smysl. Vše je zaměřeno na tvrdé smokeys a tmavé, matné, rty.





Pleť:

Make-up: L'oral Miracle Blur 100 Porcelain
Korektor: Maybelline Fit ME! odstín 15
Bronzer: NYC Smooth Skin Bronzer

Oči:

Stíny: Urban Decay DIVE, STUN ( Naked on the Run paletka)
Tužka: Urban Decay 24/7 Glide on Pecil STAG ( Naked on the Run paletka)
Řasenka: Urban Decay PERVERSION



Rty:

Tužky na rty: M.A.C MAGNETA a TALK THAT TALK ( LE RiRi Loves M.A.C)







Protože jsem chtěla aby bylo vše zaměřeno na oči, použila jsem velmi lehký a vzdušný make-up od L'oreál a nedokonalosti jsem zamaskovala korektorem Fit ME! od Maybelline. Lehce jsem okonturovala matným bronzerem od NYC a byla jsem s pletí hotová.

Přes celé víčko jsem použila stín DIVE, který je růžový s hnědým podtónem a výsledek je lehce do vínova. Ideální základ pro smokeys. Vrchní i spodní víčko jsem orámovala tužkou STAG, která je tmavě hnědá. Myslím si, že černých smokys bylo všude až až. Chtěla jsem proto držet trendu zemitých barev. Linku jsem zjemnila pencil štětcem od ZOEVA ( 230 Luxe Pencil) a dosáhla jsem tak rozmazaného a kouřového efektu. Aby jsem tužku ještě více definovala a prohloubila, použila jsem stín STUN do vnějšího V oka a podél horních řas. Řasy jsem prodloužila mojí oblíbenou PERVERSION řasenkou a bylo s líčením očí jsem byla hotová!

Pokud nemáte doma po ruce zrovna tyto barvičky, nevadí. Použijte co máte, nebo i jiné barvy co se Vám líbí.

Rty jsem chtěla matné a "nedokonalé". Do středu rtů jsem jemně vkreslila odstíny MAGNETA a Talk That Talk. Aby jsem dosáhla rozmazaného efektu, tužky jsem roztírala prstem a přidávala tak dlouho, dokud jsem nebyla s výsledkem spokojená.

Je to něco jiného než jste u mě doposud zvyklé. Doufám, že se Vám tento styl líbí? Nezapomeňte i sledovat můj Instagram pro spoustu aktuálních fotek z mého života:)

Budu se na Vás brzy těšit s novým příspěvkem.


Pac a Pusu¨

V.

Žádné komentáře:

Okomentovat