pátek 13. února 2015

Recenze: Benefit Big Easy BB

Ahoj všem,

na tuhle recenzi jsem se důkladně připravila. Testovala, zkoušela a konečně jsem si udělala obrázek. Už několikrát jste si mohli všimnout buď v jiném blogovém příspěvku, nebo na Instagramu, že tento BB krém používám poměrně často.







Ze začátku by jsem chtěla poznamenat, že je to první a jediný BB krém, který značka Benefit uvedla na trh. Balení je klasicky vymazlené jak jsme u Benefitu zvyklí a skladné. Nemá žádný přehnaný obal nebo lahvičku. Je v klasické plastové tubičce s masivnějším víčkem, tudíž je dostatečně stabilní na to, aby stál právě na něm. Jeho velká výhoda je v jeho složení. Konzistence je klasicky tekutá, jako u ostatních make-upů. Finish tohoto velkého nezbedy na pleti je ale matný až pudrový.



BB Krém je podle mého testování nejlepší nanášet klasicky prsty. Zkoušela jsem flat kabuki štetec, buffing a stipling štětec, s každým jsem ale měla problém krém pořádně a pečlivě vpracovat do kůže, aniž by jsem neměla obličej plný fleků a map. Parfemace krému není nijak výrazná a nevtíravá. Protože má krém pudrový finish, není třeba dále třeba pleť fixovat. Výdrž je alespoň dle mého typu pleti dlouhá. Pokud ale naznáte, že fixace třeba je, určitě směle do toho :).

Protože má krém pudorvý finish, je Vám určitě už teď jasné, právě jaká je cílové skupina uživatelů. Rozhodně by jsem jej doporučila majitelkám smíšené až mastné pleti. Pro prodloužení výdrže by jsem určitě doporučila primer na nějaké silikonové bázi. Krytí je nízké až střední, ale rozhodně je to typ produktu, kde je krytí nastavitelné. BB krém v mém odstínu 03 Light/Medium je v hodně teplém podtónu a tak je trochu do oranžova. Na obličeji se to ale krásně vyrovná. Nezaznamenala jsem nějakou výraznou oxidaci a změnu barvy.



Protože já mám pleť suchou, chtěla jsem pleť připravit jemným hydratačním krémem, aby jsem se neuškrábala za živa. S tímto BB krémem je to hop, nebo trop. Doporučila bych delší prodlevu mezi nanášením hydratačního krému (základu) a BB krému, aby se vše stihlo vsáknout do pleti. Pokud po nanesení hydratačního krému nanesete obratem BB krém, nebude výsledek moc vábný. V okolí nosu a brady se mi udělaly nevzhledné šupinky a BB krém jakoby "popraskal". Jakmile jsem ale produkt znovu rozetřela a vpracovala do pleti zase se vše srovnalo a pleť byla sjednocená a přirozená. Proto doporučuji na noc nanést mastnější noční krém, nebo olejíčkem. Pleť bude tak přes noc pěkně vyživená a ráno můžete krém nanést bez problémů a váhání:).



Můj názor na tento krém v kostce je pozitivní. Nijak mi nedělá neplechu na pleti a nemám ani citlivé reakce jak občas mívám. Na pleti drží pěkně, nedělá mi na obličeji masku a vypadá přirozeně na fotkách. Jediný zádrhel jsem shledala v aplikaci s krémem, kdy jsem se sama sebe trochu vyděsila. Našla jsem ale ideální rovnováhu a jsem velmi spokojená.

Tento BB krém seženete v Sephoře s cenou okolo 950 Kč. Prodává se tuším ve 4 odstínech, takže určitě najděte odstín ten pravý pro Vás.

Mějte krásný den a těším se na Vás s dalším příspěvkem!

Pac a Pusu

V.

4 komentáře:

  1. Já mám pleť sušší a používám ho,když očekávám,že se zapotím a drží parádně 👌. Na tenis,do fitka nebo i v parném létě (až nějaké bude 😂).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Je pravda, že jakmile je na tváři, drží jak Boží slovo! :-*

      Vymazat
  2. Veru, vidíš, a já sušinka musím naopak aplikovat hned po hydratačním krému. Prsty a pak lehce buferem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. uaaa! To na kosmetice miluju, vše je tak individuální a každý má požadavky a preference jiné. Já teda používám krém-skoro vazelínu. Jinak mám na pleti suché mapy a jsem celá červená :) Takže tam se čekat musí :-* :-P

      Vymazat