čtvrtek 12. února 2015

Valentýnské smoky líčení pt.2

Ahoj všem,

dnes pro Vás mám druhou a poslední inspiraci líčení z Valentýnské série. Tentokrát jsem pro Vás připravila smoky líčení očí v kombinaci s matnými rty. Toto líčení jsem nosila celý den a dostala jsem nejeden kompliment jak jsem prokoukla. Doufám tedy, že se necháte inspirovat a výsledek s ohlasy budou také kladné!





Použité produkty:

Tvář:
Makeup: Maybelline Fit ME!
Korektor: Freedom system korektorů od Inglot
Bronzer: NYC Smooth Skin bronzer
Tvářenka: NARS "ORGASM"
Pudr: Dermacol Transparentní pudr

Oči:
Primer: Urban Decay Primer Potion "SIN"
Stíny: Urban Decay "NAKED ORIGINAL" paletka , SIN, TOASTED, VIRGIN, NAKED
Řasenka: Too Faced Better Than Sex
Tužka na oči: Urban Decay 24/7 Glide on Pencil "ZERO"

Rty:
Rtěnka: Rimmel "Love ME!" ( limitovaná edice, už není v prodeji )

Použila jsem makeup FIT ME! aby jsem dosáhla plného krytí. V druhém kroku jsem nanesla Inglot korektory, které jsou velmi krycí, ale hodně krémové a tak je třeba dát si s aplikací větší práci. Tvář jsem lehce okonturovala matným bronzerem od NYC a tváře zvýraznila ORGASM tvářenkou od NARS.

U očí jsem chtěla dosáhnout smoky vzhledu a pracovala jsem s originální NAKED paletkou.  Nechtěla jsem se ale držet klasicých barev jako je černá. Použila jsem stín TOASTED což je krásná, sytá, fialovo-vínová s hnědým podtónem. Fotka ale bohužel tu krásnou barvu nezachytila. Touto barvou jsem vystínovala celé oko a jemně si naznačila kočičí tvar. Aby jsem oku přidala trochu dimenze a vše nebylo jednolité použila jsem champagne stín SIN do vnitřní části oka, který vše krásně projasnil a otevřel. VIRGIN jsem nanesla pod obočí a do slzy vnitřního koutku. Jako poslední jsem použila NAKED a lehce jsem jej vpracovala do záhybu oka, aby jsem mu přidala větší hloubku. Černou tužkou jsem udělala linku ve vnitřním oku kvůli definici a většímu smoky efektu.





S řasenkou Better Than Sex od Too Faced se teprve učím a toto byla má první aplikace. Dojmy jsou zatím pozitivní, uvidíme co ukáže čas. Zatím největší boj svádím s obtiskáváním kartáčku na vrchní víčko oka :-(.

Jako poslední krok jsem nanesla matnou rtěnku Love ME! od Rimmel a pleť jemně zafixovala transparentním Dermacol pudrem.

Přeji všem krásného Valentýna!

Pac a Pusu!

V.

4 komentáře:

  1. ta rtěnka je opravdu nádherná, škoda, že už se nedá sehnat, moc ti to sluší :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já by jest neházela flintu do žita, Rimmel má spoustu odstínů a určitě se podobný, né-li stejný najde :-P

      Vymazat
  2. Jsi typ, kterému takové líčení opravdu moc sluší! Obzvlášť barva té rtěnky ti krásně sedne a celkově to tvoří moc pěkný dojem. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! Mám radost, že se líčení líbí! xoxo

      Vymazat