pondělí 9. března 2015

Balíme líčení na cesty!

Ahoj všem,

už jsem tu pro Vás s druhým příspěvkem jak na balení kosmetiky a drogerie na cesty. V dnešním příspěvku se chci zaměřit na líčení. Co s sebou, co nechat, co vynechat a jak nepřebalit a zároveň nemít toho s sebou málo?

Vychytat tu správnou hmotnost a poměr líčidel je docela kumšt. Zažila jsem několik cest, kdy jsem měla zabaleno tolik produktů, že jsem si s odstupem nadávala kolik jsem toho zabalila. Párkrát jsem se ale dostala do situací, kdy jsem dostala na akce, kdy mi chyběly produkty na vhodné, formální líčení.








1) Na destinaci ZÁLEŽÍ

Je nutné si uvědomit KAM jedu a CO tam budu dělat. Pokud budu týden zavřená v horské chatě, tak s sebou nepotřebuju 2 různé paletky na kouřové líčení a 5 druhů rtěnek:) Šance, že se mi bude chtít líčit se jsou minimální ( moje aktuální zkušenosti ze zimní dovolené). Beru s sebou tedy naprosté minimum ( řasenka, lesk, korektor a tužku na obočí).

Pokud jedu například na prodloužený víkend, možnost romantické večeře a procházce po městě jsou vysoké a tak se červená rtěnka bude hodit.


Moje základní make-upové produkty na cesty, které pokryjí všechno:

- odlakovací ubrousky na nehty
-2 laky na nehty, aby jsem měla na výběr ( měla jsem zabalené 4)
- lip scrub, protože suchý (nebo studený vzduch, nebo sůl :-D ) vzduch v letadle mi dělá neplechu na rtech
- balzám na rty
- oční kapky na unavené oči
- řasenka
- gel na obočí
- makeup a korektor
- paletka ( ZOEVA ROSE GOLD + URBAN DECAY BASICS)
- tvářenka
- pudr
- bronzer
- Clinique contour chubby stick ( doubalen později, není na fotce)
- zase balzém na rty
- 2x nude lesk na rty
- 2x nude rtěnka ( matná a lesklá)
-2x nude tužka na rty
- červená rtěnka
- primer na oční stíny


Je toho hodně? Hmm asi ano a půlku toho určitě nepoužiji, ale zase je to armáda statečných po velké čistce :)


2) Univerzální paletky jsou výhra

Jakmile je možnost mít vše v jednou pohormadě, jásám. Ideálním společníkme na cesty je moje NAKED on the Run, kde mám v balení 6 stínů, lesk, řasenku, tužku na oči, bronzer, tváženku, rozjasňovač a vééélké zrcadlo jako bonus. Zabiju tak spoustu much jednou radou. Co se týče očních stínů, NAKED paletky jsou vždy výhra. Dají se s ní kouzlit divy :). Já osobně preferuji, když je pohromadě více matných stínů, ale trochu třpytek nikdy nikomu neublížilo :)

3) Se rtěnkami to nepřehánět

Já jsem typ, kde rtěnky se počítají na desítky. Produkty na rty jsou mé slabé místečko a tohle je část mého arzenálu, který při cestách jasně přebývá. Co se týče rtěnek, beru vždy od každého odstínu pouze jednu! Nejoblíbenější NUDE, ČERVENOU, VÍNOVOU a v létě KORÁLOVOU. Tužky na rty jsou skladné a dělají na rtech moc pěkný matný efekt. Od každého odstínu přibalím vždy jednu pro větší výdrž a definici barvy. Jako péči vždy přibalím jeden balzám a stálicí je Instant Lip Perfector od Clarins. Je to můj věrný společník na cesty a nedám na něj nikdy dopustit.

4) MULTITASKING

V předešlém příspěvku jsem zmínila víceúčelové produkty. Takovým mým letním tajným typem je tekutný ILLUMINATOR od NARS v odstínu LAGUNA. Je to perfektní, tekutý, bronzerový-rozjaňovač. V létě je hojně využíván a dávám mu spoustu lásky. Nejraději jej používám jako jemný bronzer, tint na oči, nebo ho smíchám s tělovým mlékem a vytvořím tak lehký bronzer. Dál pokud se opálím a odstín makeupu mi přestane sedět, přimíchám krapet i do něj. Třpytky pleť krásně prozáří.

5) Better Safe than Sorry!

Panuje docela rozšířený mítus o tom, že na palubu letadla se nesmí přinést tekutiny. Letecké společnosti jsou v tomto docely byrokraté. Každá společnost si určuje pravidla sama, ale primárně je možné donest na palubu letadla maximálně 10 tekutých produktů do 100 ml. Vše ale musím být zabezpečeno v uzavíratelném, plastovém pytlíku. Pokud máte líčení dražší a nechcete aby bylo nějak poničeno v kufru (nebo se chcete před přistáním trochu zkrášlit), raději zabalte CELOU tašku do sáčku. Prodávají se různé velikosti a na celnici k tomu nemohou říct půl slova. Prakticky je samotný parfém (tekutina) považován za zbraň, ale jakmile je v pytlíku, tak je hrozba zneškodněna :)

6) Vyndáváme

Opět platí mé oblíbené a několikrát opakované pravidlo, před zabalením jednu věc, kterou mám vícekrát sbalenou (ehm rtěnky, ehm lesk, ehm stíny) vyndám a nechám odpočívat doma. Protože my ženy, máme tendence balit tak, aby jsme si mohly vybírat z monžností. Věřte mi, že stejně budeme potřebovat jenu rtěnku, maximálně dvě :) Nejlepší je, aby to probral chlap....to je pak všechno a 85 % lehčí a prázdnější.

7) Kabelková KPZ

V kabelce mám v plastikovém pytlíčku vždycky moje záchranné produkty, aby jsem nevypadala jako příšera když vystoupím z letadla. Vždycky mám arzenál lesků a balzémů na rty, deodorant, nějakou vůni na osvěžení a pokud se jedná o delší let, nezapomínám na uklidňuící, bylinkový mist od The Body Shop na spaní. Stačí pár kapek na polštář a hned si z neznámého místa udělám podle vůně svůjdomov. Mist je složen z vůně bylinek a esenciálních olejů, které uklidňují a mají anti-stresový účinek.


To je vše:)

Doufám, že se článek líbil. Budu se těšit příště. Co si balíte na cesty Vy a nesmíte zapomenout?


Pac a pusu


V.





3 komentáře:

  1. To je vážně slušný kosmetický arzenál, bych asi půlku vyřadila :D Já balím od každého produktu jednu univerzální variantu a případně jednu výraznější rtěnku, která každý makeup povznese.

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek, také mám vždycky pocit, že s sebou musím mít co nejvíce líčidel a pak použiji polovinu z nich. Má to tak asi většina z nás. Díky za tip s těma odlakovacíma kapesníčkama, já vždycky na cesty kupuju ten pěnový odlakovač, který pak nevyužiji:))

    OdpovědětVymazat
  3. Super článek, také mám vždycky pocit, že s sebou musím mít co nejvíce líčidel a pak použiji polovinu z nich. Má to tak asi většina z nás. Díky za tip s těma odlakovacíma kapesníčkama, já vždycky na cesty kupuju ten pěnový odlakovač, který pak nevyužiji:))

    OdpovědětVymazat