pátek 6. března 2015

LOVE your LIPS

Ahoj všem,

dnes mám pro Vás připravenou recenzi lesku na rty od Lancome. Tak dlouho jsem okolo něj mlsně chodila, až je neodolala. Konkrétně se budeme bavit o lesku z kolekce LIP LOVER. Cena lesku se pohybuje okolo 520 Kč a množství produktu je 4,5 ml. Lesk se dá sehnat ve všech parfumériích, které mají Lancome stojan. Já jsem si vybrala odstín ROSE BALLET. Pojďme tedy k recenzi.





U tohoto lesku Lancome vychytal balení. Když jsem měla lesk poprvé v ruce začala jsem s uzávěrem šroubovat, tak jak jsme u normálních lesků zvyklí. Hm, tady je háček a na obalu je takový malý čudlík, který zmáčknete a víčko povolí. Stejným způsobem se lesk zavírá/zaklapne.


Jak jsem již zmínila nahoře, vybrala jsem odstín ROSE BALLET. Je to krásná, jemně růžová barva s jemnými třpytky. Na rtech je lesk krásně nevtíravý s růžovým nádechem a je ideální na jaro a léto. Konzistence je příjemná, nelepivá, ale formule nijak extra hydratační není. Výdrž je normální, žádný dlouhotrvající efekt nečekejte. Aplikátor je klasicky pěnový a lesk nanáší produkt pěkně rovnoměrně.





Pokud by jsem měla lesk srovnat s nějakou levnější alternativou, určitě by jsem doporučila Glam Shine od L'oreal.



Z lesku mám velkou radost. Celkový dojem mi upevňuje krásné, luxusní balení. Myslím si ale, že jsou na trhu lesky ve stejné kvalitě a za nižší cenu. Barva je ale nádherná a nemám žádnou námitku, která by mi dojem kazila.

V nabídce je minimálně 6 odsínů, do ČR se bohužel nedostaly všechny. Pokud Vám nesedí zrovna tatu nude růžová, z ostatních odstínů si určitě vyberete.


Budu se na Vás těšit s dalším příspěvkem

Pac a Pusu


V.

2 komentáře:

  1. Sestře jsme teď pořizovali odstín 333 (výraznější růžová bez třpytek, která se po chvíli usadí s trochu fialovým podtónem) a strašně jejímu tmavšímu typu pleti svědčí :)
    Jinak tobě tento odstín taky moc sedne. Koukám po nějakém pro sebe :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě do něho jdi :) Je to sice finančně jiná sranda, ale jako jo,,,,stojí za to

      Vymazat