středa 11. března 2015

RoseGold LOVE

Ahoj všem,

dnes pro Vás mám jednu z recenzí paletky, na kterou jsem se těšila jak děcko na Vánoce. ZOEVA to prostě umí a představila na trh ROSE GOLD kolekce štětců a právě tuto vymazlenou princeznu - paletku očních stínů.






ZOEVA stíny by jsem přirovnala ke SLEEK. Pigmentace je ze začátku bohatá a barvy jsou nádherné. RoseGold barvy jsou úžasné v tom, že lichotí každému odstínu oka. Já sama mám modro-šedé oči a byla jsem až překvapená, jak barva vystoupla do popředí.

Nádech zlato-růžové a ostatní barvy jsou ve zlatém podtónu jsou naprostá bomba. Pokud ovšem vlastníte NAKED 3 paletku, je to pro Vás zbytečnost a budete dost pravděpodobně mít 2 velmi podobné, nebo stejné paletky. Velmi se mi u ZOEVA paletek líbí jejich kompaktnost a balení. Je ideální na cesty. Klasicky v balení paletky chybí zrcátko, což už pro mě není žádný problém, je to jen o zvyku.

V paletce je 10 stínů, 3 jsou matné a zbytek je s shimmerem. Konzistence je máslová a lehce práší. Je třeba vždycky štětec důkladně oklepat, protože jak je zvykem u třpytivých stínů, práší a dokážou nadělat docela paseku.

Trochu je mi líto, že paletka neobsahuje žádný světle hnědý matný stín. Potom by byla totiž naprosto ideální a já by jsem ji mohla použivat na cesty a tím hnědým stínem dokreslovat obočí. To ji ovšem pro její krásu a vymazlenost odpustím a až budu cestovat, přibalím si nějakou tužku na obočí,...to se snad uveze :). Hnědou barvu obsahuje, která je ale velmi tmavá až do černa. Je tedy ideální pro smokeys a spolu se zlatými stíny je to paráda.

Určitě by jsem jako základ na víčkou doporučila primer. Dokonce i těm, které mastná očka nemají a trvanlivost stínů jim nedělá problém. S trvanlivostí a sytostí barev je totiž trochu zádrhel. Po pár hodinách nošení prostě zmizí....puf, jako by jsem je na víčko nenesla a zůstane pouze nějaká náznak a nádech toho, že jsem se možná okolo stínů mihla.

Názvy stínů ( bráno z levé strany do leva, začínám horním řádkem) :

LUSTER
REFLECTIVE ELEGANCE
COPPER KING
SHINNING BRIGHT
RUSTY PETALS
FOIL
JUST A ROSE
GOLDEN RULE
HARMODY
WONDER FULL


(swatche mi jdou trochu z kopce :-D )








Já osobně vítám i jemnou, matnou, slonovinovou barvu LUSTER, která je matná a ideální jako základ pro líčení celého oko a také je perfektní na zjemňování přechodů mezi ostatními stíny. Mám trochu obavu ze stínu HARMONY, což je matný odstín, který se chytá do popelavě šedé. Je to spíš stín vhodnější na tmavší pleť, nebo jako základ pro tmavší odstíny. Bledulkám nebude slušet a bude na víčkách jako popel...a to není moc pěkné.

Celkový dojem je takový, že paletka je krásná a odstíny jsou překrásné až mi oči přecházejí. Samozřejmě jsou věci, které se mi nelíbí, ale proč znovu kopat do mrtvoly? Pokud ovšem máte Naked paletku, nebo Chocolate Bar je trochu do počtu. Pokud nemáte ani jednu, je to krásná, levnější alternativa.

Dostanete hodně muziky za málo peněz. Já vím, že se opakuju, ale ZOEVA produkty mě prostě moc baví a jsem unešená z jejich kompaktnosti.

Doufám, že se Vám článek líbil a navnadila jsem Vás na trochu RoseGold vlnu :)


Pěkný den a bud se těšit s dalším příspěvkem


Pac a Pusu

V.

Žádné komentáře:

Okomentovat