pondělí 2. března 2015

Spring inspiration

Ahoj všem,

blíží se jaro a já nevím jak Vy, ale já jsem teda připravená. Tento post je můj guide na perfektní jarní outfit, který je v mém stylu jak líčení, tak oblékání.

Jdeme na to:







1) Trenchcoat


Toto je jeden z těch kousků v šatníku, do kterého se vyplatí investovat a neodbýt se kouskem od Vietnamců za 300 Kč. Je to přesně ten kousek, který Vám z obyčejných džín vykouzlí nastrojený outfit a zároveň se hodí perfektně k letním šatům. Já ten můj nosím skoro denně od března do konce října a nemůžu si jej vynachválit

2) Velkých kabelek není nikdy dost


Miluju velké kabelky. Čím víc toho můžu do chudáka narvat tím líp. Moje stálice a každodenní volba je moje MK Jet Set Tote. Na tuto kabelku jsem si škudlila celé prázdniny a počkat si se opravdu vyplatilo. Nosím jí denně a je to nadčasová klasika která nevýjde z módy. Protože jsem milovník zemitých barev, sáhla jsem po karamelovo-camel odstínu. Kabelka je v provedení Saffiano kůže a je opravdu držák. Takže vytáhněte velké kabelky a hurá do ulic!


3) Boyfriend jeans


Tento styl kalhot nesedí každému, já ho ale prostě miluju. Dává oblečení pořádný street nádech. Určitě sedí slečnám s delšíma nožkama, protože ohrnuté nohavice zkracují packy. Někdo nemusí vydýchat volnější styl. Já upřímně nemám ráda kalhoty s volným tureckým sedem, ale tyhle můžu.


4) Mokasíny


Je to trochu změna od balerýnek. Já svoje první pořídila minulé léto a byla jsem nadšená. Moc lidí mokasíny nenosí a je to škoda. Je to ideální na lítaču do města, na chození po obchodech, ale na formální nošení to moc není. V tom mají balerýnky svoji výhodu.


5) Klobouky


Módní doplněk který se k nám teprve dostává a na českých ulicích se rozkoukává a doufám, že jich na ulici brzo uvidím více. Pokud mám špatný den, nasadím muší brýle, klobouk a vše mi je jedno a jsem nevyditelná (skoro). Navíc ten efekt neokoukanosti a odlišnosti je super. Čepici a kapuci nosí každý, ale hučku?


6) Pink Friday


Na jaře a v létě si ráda oddychnu od tmavých, vínových rtěnek a nosím šílené korálové a růžové rtěnky. Čím střelenější, tím lepší. Moji oblíbenci jsou od MAC Viva Glam Nicki Minaj II. a Maybelline ColorSensation v odstínu Schocking Coral. Je to příjemná změna a s jasnou rtěnkou mám vždy prostě lepší náladu.


7) Tvářičky


Už několikrát jsem zmiňovala jak se mi líbí vzhled "olíbnutých" líček od sluníčka. V tomto ročním období ráda přitvrdím a nosím třeba pouze tvářenku a dá jí s make-upem pořádně vyniknout. Bronzer má na chvíli oddech, v létě si s ním užiji zábavy až na půdu.


8) Signature


Vůně, která je moje oblíbená a je moje "poznávací" je Michael Kors SPORT citrus. Nádherná, svěží vůně. Je nevtíravá a neubíjí jak to některé voňavky umí. Po těch těžkých, kořeněných vůních co nosím v zimně je to příjemná změna a vždy dostanu nepřeberné množství komplimentů čím voním...zkuste ji, budete příjemně překvapeny:)

9
) Make a STATEMENT


Statement náhrdelníky tahám v průběhu roku jako kočka koťata. Líbí se mi, jak jeden doplňek může dát oblečení uplně jinou váhu a ozdobí nositelku. Těchto náhrdelníků mám spoustu a na jaro vždy vytahuji zářivé a pastelové barvy.




Doufám, že se Vám článek líbí. Dlouho jsem tento inspirační obrázek stavěla a hledala věci, které jsou krásné jak o samotě, tak dávají perfektní smysl i dohromady.



Podělte se v komentářích o Vaše oblíbené jarní kousky a co nosíte nejčastěji?





Pěkný den všem



Pac a pusu

V.


3 komentáře:

  1. Naprosto souhlasím s investicí do trenchcoatu i kabelky. Obojí to jsou věci, co tahám denně a chci po nich dlouhou životnost :) Já ještě na jaře docela dost sahám po sáčkách.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terezko, děkuji za komentář. Saka já tahám celoročně, tak jsem to nespecifikovala jako pouze jarní záležitost. Zrovna dnes mám jedno na sobě :P

      Vymazat
  2. Ahoj holky, kdepak nakupujete ten "Trenchcoat", ten je nádhernej ;-)

    OdpovědětVymazat