sobota 4. dubna 2015

Tea Tree záchranář

Je hodně rozšířené, že Tea Tree olej je účinný na problematickou pleť a dělá skoro zázraky. Ale to tvrdí i každá druhá reklama v televizi a časopisu na skoro všechno. Proto jsem byla k použití přípravků s Tea Tree olejem trochu skeptická a opomíjela jsem tyto produkty - věčná škoda!!!




Moje pleť je suchá...docela hodně suchá s tendencí suchým map. Ale aby to nebyla nuda, je to opepřeno o moji stabilní jemnou krupičku na čele a pár nežádoucích kamarádů v okolí spánků a čelisti. Vyzkoušela jsem všechno. Různé peelingy, krémy. masky, pleť neustále mažu hydratačním krémem a nechodím spát namalovaná. I přes všechno mám občas období ( skoro pořád ), kdy moje čelo má vzhled puberťáka v rozpuku.

Při mém nedávném výletu do LUSH jsem se ale upíchla u stojanu s Tea Tree sprejovými toniky. Řekla jsem si, že nemám co ztratit, vytáhla jsem 10 Euro z peněženky a utíkala domů. V prodeji je i edice s RŮŽOVOU VODOU pro citlivou pleť. Tea Tree je právě určen pro normální až mastnější pleť a pro problematická místa. Slovo "problematická" bylo rozhodující a ikdyby jsem měla 3x denně promazávat obličej suchým olejíčkem a koupat se v hydratačním krému, za zkoušku to stojí - YOLO!

Aby toho nebylo málo, v toniku je ještě přimýchán kromě čajovníku (Tea Tree) grepfruit, který má detoxikační a tonizační schopnosti a jalovec, který má osvěžující účinky.

Balení je klasické, černé jak je u LUSH ve zvyku. Dávkovač je ale ve sprejovém rozprašovači. Produkt je tedy možné nanést přímo a cíleně na určitá místa na obličeji, nebo stačí pár šplíchnutí na vatový tampónek a vyčistit s ním obličej. 100 ml balení které mám já vyjde finančně na 185 Kč. Není to levná záležitost, ale na celý obliče stačí 1-2 dávky a stačí. Jsem si tedy jistá, že i toto malé balení vydrží dlouhou dobu.

Už po první aplikaci jsem cítila rozdíl. Pleť byla jemná, vyhlazená jako dětská prdelka a byla svěží. Největší šok jsem ale zažila ráno, kdy jsem chtěla volat do kostela, že se stal zázrak. Po VŠEM co jsem zkusila, testovala jsem konečně našla něco tak jednoduchého a účinného. Obličej, čelo, spánky, prostě VŠE bylo bez sebemenší stopy po nějaké krupičce nebo pupínku. Měla jsem strach, že budu mít okolo brady lehkou alergickou reakci, zvýšenou citlivost, nebo krupičku, což se mi stává poměrně často, protože tak to prostě u sucháčků bývá. Nic jsem ale nezaznamenala a po tak krátké době co tuto zázračnou vodičku používám, jsem zaznamenala i dramatický rozdíl v barvě, jemnosti a zmenšení pórů na pleti.

Je to tedy velký záchranář a držák a rozhodně ho každému doporučuji! Aspoň na vyzkoušení, čistící účinky má totiž skvělé!

Používáte nějakou pleťovou řadu od LUSH?


Budu se na Vás těšit s novým článkem!

Pac a Pusu


V.

Žádné komentáře:

Okomentovat