čtvrtek 9. dubna 2015

Urban Decay Naked Illuminated

Vždycky jsem měla problém sehnat ten ideální rozjasňovač. Myslím si, že nevyžaduji hodně, pouze dlouhou výdrž, mít champagne - zlatavý dostín a hlavně se hodně třpytit. Už je mi to blbé opakovat, ale Urban Decay není moje oblíbená značka jenom tak. každý produkt, který mi přišel pod ruce byl pro mě vždy nějak revoluční.

Tentokrát jsem skočila po rozjasňovači NAKED ILLUMINATED. Je to další produkt z NAKED nahaté řady. Já bohužel nemůžu dělat nic jiného, než tleskat a vrnět blahem. Ptáte se proč? No to si teď podrobně rozebereme.








Pokud sledujete můj YOUTUBE kanál, určitě jste toto koťátko stihli omrknout v akci a víte tedy jak pracuje.

Rozjasňvač je zapečený v champagne odstínu a s velkými třpytky. Když ale říkám VELKÉ nedělám si vůbec srandu. Obal je pěkně pevný, se zrcátkem, které je ale neustále zamatlané od třpytek. Vše je rozděleno na 2 patra. V 1.patře se nachází štěteček, který není uplně k ničemu a pěkně se s ním produkt nanáší. V 2.patře najdete už produkt samotný. Jak jsem zmínila, rozjasňovač je zapečený v champagne odstínu a dá se pohodlně použít i na tělo - efekt to dělá krásný. Výdrž třpytků je dlouhá, rozhodně drží projasněný vzhled i na konci dne a po celodenní lítačce po městě.







Cena je více jak přijatelná v porovnání s ostatními High End produkty, toto koťátku jsem koupila ve Vídni za necelých 28 Euro.  Jsem velmi ráda, že jsem si rozjasňovač pořídila a rozšířila svoji UD perverzní sbírečku rozšířila.


Na co by jsem možná upozornila je to, že produkt samotný trochu práší. Ne na pleti ale při nanášení na štěteček. nedivte se tak, když všude budou lítat třpytky a obal bude lehce zasviněn a bude tak o trochu více připomínat disco koule - s tímto já jsem schopná se vypořádat.



Už vím, že ČR zachvátila UD horečka. Co máte v plánu ukořistit a co se Vám líbí? Dejte mi vědět, ať se můžu inspirovat :)

Pokud máte zájem, video s rozjasňovačem v akci:



Pěkný den přeji všem a budu se na Vás těšit s dalším článkem.

xoxo

V.

3 komentáře:

  1. moc pěkný efekt, já mám zatím nejoblíbenější Albatros od NARS :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsem úplně nečekala, že ti bude vyhovovat, na mě jsou ty třpytky fakt velký a připadám s pak jak diskokoule :( Zkoušela jsem nanášet různými způsoby a efekt stále stejný. Kdyby měl o něj někdo zájem, tak se ho ráda zbavím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pošly mi foto tvého rozjasńovače na email. Šupnu ti ho kdyžtak na můj insta a prodám ti ho :)

      Vymazat